Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '10

 
Kategori
Kitap
 

Beynin kimliği

Beynin kimliği
 

BEYNİN KİMLİĞİ


Kaç insan sahip olduğu beynin özelliklerini bilmekte veya beyninin özelliklerini öğrenmek için araştırıp okumakta?.. Bence çok az...

Peki kaç kişi beyninin fizyolojik ve düşünsel özelliklerini öğrenme merakından öteye geçip araştırmalar yapmakta ve onları bir kitaba dönüştürmektedir acaba?.. Ben insan denen varlığı daha detaylı anlamak için 1990’lı yıllarda “BEYNİN GÜCÜ” isimli bir kitap bulmuş ve okuyup ihtiyacımı karşılayacak kadarını öğrenmiştim.

Bugünlerde KADER başlıklı bir blog yazmayı tasarlarken, MB platformunda tanıştığım ve artık dostum olduğunu hissettiğim blogdaşım Sayın Mehmet Sağlam’ın "BEYNİN KİMLİĞİ" adlı kitabını okudum ve daha önce okuduklarıma ek olarak, oldukça farklı ve önemli yeni bilgiler edindim. Bundan dolayı Mehmet Bey’e çok teşekkür ediyorum.

Bu önemli kitabın etkin biçimde tanıtılması gerektiğine inanıyorum. Taşıdığı beynin ne işe yaradığını ve nasıl geliştirilip korunması gerektiğini merak eden herkesin okuması gereken bir kitap bu. İlgili herkese duyuruyorum.
.
Ayrıca, bu kolay okunan kitabı isteyen herkes ücretsiz olarak Word.doc formatında aşağıdaki adresten indirebilirler:

http://www.archive.org/details/BeyninKimligi

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..