Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Beyoğlu Öğretmenevi'nin tatlı bir nedeni...

Beyoğlu Öğretmenevi'nin tatlı bir nedeni...
 

          "Kalbe giden yol mideden geçer."

                             Atasözü

 

          Beyoğlu Öğretmenevi Müdürü  İlker Eraslan ile Halkla İlişkiler Tanıtım Bölümü Görevlisi Özlem Baysal'dan gelen  veriler bana ulaştı. Okurlarımla paylaştım. Tatlı  nedenli  Beyoğlu Öğretmenevi Çikolatası...

          12.04.2013 günü çağrıya katıldım. Beyoğlu Öğretmenevi Çikolatası, düzenlenen törenle katılımcılara tanıtıldı. Kurumun pastanesinde satışa sunuldu.

 

           Kurum müdürü İlker Eraslan'ın gerçekleştirdiği kısa ve öz konuşmayı aktarıyorum:

 

                                                            " Aramızdaki bağı güçlendirecek tatlı bir neden

                                                                 Beyoğlu Öğretmenevi Çikolatası

 

          Beyoğlu Öğretmenevi; Türkiye’nin yedi bölgesinden  İstanbul’a gelen -başta öğretmenlerimiz olmak üzere- insan odaklı, kaliteli ve  farkındalıklı  'sınırsız hizmet anlayışı' sloganıyla çalışmaktadır.

          Kurumumuz, böylesi  hizmet anlayışıyla  tüm konuklarını kaliteye katkı sunan birer çözüm ortağı olarak görmektedir. Onlarla  kurmuş olduğumuz sıcak bağı daha da güçlendirmek, amacındayız.

          Bu düşünceden hareketle tatlı bir neden oluşturmak istedik. İşte Beyoğlu Öğretmenevi Çikolatası'nın öyküsü böyle başladı. Kendine has tadı ve özel el yapımı kutusuyla hazır olduğunu belirtirim.

          Hoş geldiniz der, saygı ve sevgilerimi sunarım."

 

                                                                                             ***

           ASLANZADE  ürünlerini oldukça kaliteli buldum. Edirne’nin 150 yıllık tarihsel lezzetleri; badem ezmesi, lokum türleri, bademli Kavala kurabiyesi, Osmanlı kallavi kurabiyesi, tarihi deva-i misk ve Osmanlı sultan macunu adı altında, Arslanzade markasıyla piyasada yoğun talep görmektedir. Diğerleri Edirne'de, birisi İstanbul-Küçük Bebek Caddesi’nde olmak üzere yedi merkezde satışa arz ettiği bilgisini edindim.

          Beyoğlu Öğretmenevi yönetiminin bu ürünleri de pastanesinde bulundurmasını salık veririm.         

 

                                                                                               *

                                                                muhsindurucan@hotmail.com

    

 

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..