Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '18

 
Kategori
Kitap
 

Beyoğlu Rapsodisi, Ahmet Ümit

Beyoğlu Rapsodisi, Ahmet Ümit
 

Selim, bir adım öne çıktın.


Selim, Kenan ve Nihat mı; yoksa, Kenan, Selim ve Nihat mı? Bir ile iki yer değiştirebilir lakin üç sabit. Romanın özeti bu mu?

Gülriz mi, Katya mı, yoksa Melek mi?
Romanın bir diğer özeti burada.

Beyoğlu önde koşuyor, bizimkiler takipte; daha çekilecek çok fotoğraf var, çözülecek cinayet. Ölümsüzlük yalan o manada, hepsinin derdi öte mana mı?

Burç ile Dize hesap sormalı yıllar sonra bir başka kitapta hepsinden.

Kenan çok hızlı koştu, çabuk çabuk yaşadı hayatı; Selim ise sakin sakin, ölçüp biçerek ve Nihat, sahi Nihat yaşadı mı, yaşıyor mu hala?

Rahat bir insan olamadığı için kendine kızıyordu.

Katya, Sermet'le seni bir daha anlatsana; ama bu defa uzun uzun anlat, kısa geçme, bırak roman orada beklesin bizi.

Aşk sende güzel duruyor Katya; sil Sermet'i, yanında Kenan'ı; aşk sende aşk.

Veee, bu romanı kim yazdı?

1. Not: Ben Kenan'a inanmak istemiyorum, Selim'i bir kez daha dinlemek istiyorum, eğer izin verirseniz...

2. Not:
O sergiyi gezdim
bu kitabı okudum
Selim'i, önce Selim'i
sonra diğerlerini tanıdım
Beyoğlu bilir beni
ben de bilirim onu
çözeriz sözde hayatı
roman roman.

Ş.Y.

3. Not: Selim, bir dakika gelsene böyle!

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..