Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Bi Kahve Bi Sohbet

Bi Kahve Bi Sohbet
 

Televizyon ünlüsü kadınlarımızdan biri, kadının eğer erkek arkadaşı varsa cüzdan taşımasına gerek olmadığını söyledi. Laf arasında. Samimiydi yani.

Erkek sonuçta biz ona kendi aramızda kısaca “ para” deriz. Gibi şeylerden bahsetti.

Gerçekten şaşırdım!

İkili ilişkilerde erkeğin maddi olarak ön planda olmasını tercih eden insanlar olabilir. Ama erkeğe alenen nakit muamelesi yapan ve sahtemi gerçek mi diye elinden gelse kaldırıp güneşe tutacak insanlar, bu kadar normalleşmeli mi?  Para, emek karşılığı kazanılan bir değer. Ve ikili ilişkilerde onu kimin kazandığının öneminin olmaması elbette ki ilişkinin zenginliği sayılır. Ancak böyle mi?  sen çalış ben yiyeyim. Sonrada neyini eksik ettim olacak. Bu bence kadının kendine de, erkeğe de yaptığı hakarettir.

Televizyon dizileri de toplumu maalesef yanlış yönlendiriyor. Daha çok izlensin diye her şeyin çivisini çıkardılar. Fakir istemiyor. Okuyup iş sahibi olan kadın istemiyor. O zengin koca bulacak ve onun oyuncak bebeği olacak. Bugünlerde izlenen Yasak Elma dizisi, pırıl pırıl kızlar ve kadınların bir erkekle beraber olmak için verdikleri mücadele ve çektikleri olayları anlatıyor. Şaka gibi..

 Yeni tanıştığı erkek arkadaşını şöyle tarif ederler. Giyim markasından, arabasından, parasından sayısızca bahseden kadın duymuşsunuzdur. Ve sonra ne oluyor. Yolunda gitmeyen bir şeyler olunca “neyinin eksik ettim” ya da erkek sen yaşlandın ben genç istiyorum, ya da senden sıkıldım… 

Kadın, sonra cüzdanının yanına almadığına pişman olur.

 
Toplam blog
: 18
: 235
Kayıt tarihi
: 09.01.18
 
 

  Yönetici kadrosunda çalışıyorum.Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. bir erkek..