Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

10 Şubat '10

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Bi kaza sonucu hamile kalmış olamam dimi?

Bi kaza sonucu hamile kalmış olamam dimi?
 

Milliyet.com.tr


Rana Hanım,

Kendimi iyi hissetmem lazım lütfen...

Erkek arkadaşımla bi yakınlaşma yaşadım. Ancak kendisi tuvalette boşaldı. Bense ondan sonra tuvaleti kullandım. Şu anda 12 gün adetim geçikti ve ben kendimi huzursuz hissediyorum. Bi kaza sonucu hamile kalmış olamam dimi. Lütfen yardımcı olun.

Rumuz: Esra

Sevgili Esra,

Danışma amaçlı gelen sorulara, ben değil de sorunuzu yönelttiğim, NPiSTANBUL Nöropsikiyatri Hastanesi adına Uzm. Psk. Sayın Necmettin Gürsoy Beyefendi cevap veriyor.

Sizin sorunuzun cevabı:

''Adet gecikmesi konusunda bir tereddüt yaşadıysanız bunu en yakın bir sağlık kuruluşundan tetkik yaparak anlayabilirsiniz.''

Cevaplayan: Uzm. Psk. Necmettin Gürsoy
NPiSTANBUL Nöropsikiyatri Hastanesi
T:+90 216 633 0 633
F:+90 216 634 12 50
http://www.npistanbul.com/

İnşallah sayfamız aracılığıyla da olsa size yardımcı olabilmişimdir.

Daha dikkatli olmanızı tavsiye ediyor, sağlık huzur dolu bir yaşam diliyorum.

Diğer Cinsel Sağlık Konuları: http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=612144&KategoriNo=63

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..