Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Bıçak

Gönlüme bıçak saplandı

 

Sayfalar dolusu

Ve öyle ki

Rüyalarıma bıçak saplandı

 

Hani diri bir vücuttu ki

Yine de bıçak saplandı

Düşlerime

Düşüncelerime

 

Bu sonbahar oysa

Farklı bir iklim vardı

Geçmişi andıran

Ve geceleri üşüten bir yağmur

Yaz

Bıçak gibi kesildi

Ve sonbahar

Baharıyla ve insan kokusu baharatlarıyla geldi

 

Hani dedim ki bıçak

Kalbime saplandıysa

Hayır

Sırtıma

Hani arkamdan

Çıkaramayacağım kadar ortada

Yarınıma bıçak saplandı

 

Oysa yağız bir gençtim çok değil

Bıçakları kınına sokmuş

Hayata doğru sırıtıyordum

Oysa düşmanlarım arkamdan

Hayatıma bıçak sapladılar

 

Yüreğime bıçak saplandı

 

Böğrüm kadar ağzımdan

Kan geldi

Oysaki rüyalarıma kadar

Umutlarım vardı yeşeren

Yetiştirdiğim meyvelere bıçak saplandı

 

Aaaah be ben

Nasıl yaşayacağım şimdi

Yarınlarıma bıçak saplandı

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..