Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Biçare su...

Biçare su...
 

Fotograf: ''O şimdi mavi ırmak:)''


Hangi taş suya çaredir

üşütürken bir acıda

derinliğini eylülün

ve hangi gül yaredir

kanayan kasımpatlarına güzün,

çaresizsiniz anladım ben.


Akıp giderken dünya

bir atlasın kenarından

o hüzünlü kadınlar

deprem dokurken yolda

yanlış bir güne doğru,

çaresizsiniz anladım ben.


Suyun başındayken

cennetin haramileri

bir karanlık zamandır rüzgar

kapısını sürgülüyen suların

göçüp giden akşamda

çabalar girdap olur,

çaresizsiniz anladım ben.

12.eylül.2009 / Tarabya,

 
Toplam blog
: 392
: 4592
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

İstanbul doğumluyum. Sağlıklı beslenme, yüzme, doğada yürüyüş ve çevre özel ilgi alanlarım. Şiiri ve..