Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Bichon Frise

Bichon Frise
 

Bir köpeğim olsun istiyordum. Yeğenimde bir köpek dergisi vardı. Alıp, baktım. Çok beğendim. Sonra süs köpekleri çıktı ortaya. Onlara da hemen baktım. Çok hoş bir köpek gördüm. Adı BİCHON FRISE’miş. O köpekten vazgeçemiyorum. Çok tatlı bir köpek o.

Benim de Bichon frise'ım olsa çok mutlu olurdum. Hayalini kuruyorum da her gün gezinirdik, çimenlerde oynardık. Birbirimize bir şey olsa hemen kurtarırdık. Babama söylediğimde tamam dedi, o köpekten alacakmışız. O kadar mutlu oldum ki gözümden yaş geldi. Sonra babama çok içten ve sımsıkı sarıldım. Sonra denize girdik.

İki gün sonra parkın orada iki tane Bichon Frise vardı koştum ama yetişemedim. Üzülmüştüm ama geri dönmeliydim. Sonra da triel cinsinde bir köpek vardı. Bir kediyle kavga ediyordu. Bakıp güldüm. Eve geldik. yatakları yapıp yattım. Hayal kurdum ve birden kendi kendime hayal kur kur nereye kadar dedim... Bunları düşünürken uyuyakalmışım.

Sabah annemlere günaydın demiştim ve yüzümü yıkayıp cam kenarına oturmuştum. Etrafa bakınırken bir köpek gördüm çok sevimli ama Bichon Frise kadar değil. Yanına gitmek istedim ama o gitti. Bir daha köpek görürsem ona bakmak yerine hemen yanına gideceğim. Köpekleri seviyorum aslında hepsini seviyorum ama vahşi görünüşlüleri daha az. Hem ben şirin, sevimli, tatlı hoş köpekleri daha çok seviyorum derken yemek yedik ve denize gittik. Deniz kenarında da bir sürü köpeklvardı. Derken bir teyzenin kucağında duran Bichon Frise'ı gördüm. Gözümü ondan alamadım ama ben de o köpekten alacağım için mutluydum.

 
Toplam blog
: 10
: 2006
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

1998 yılında Tekirdağ' da dünyaya geldim. Tekirdağ' ı çok seviyorum. Adımı "Bichon frise" olarak seç..