Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

Bihter ...

Bihter ...
 

- Dostum, şimdi bir insan bu ülkede adını nasıl kalıcı yapabilir?

- Çok zengin olsam olur mu dersin? Hizmet etsem insanlara, olmadı milli şuurun gelişmesi için kalıcı değerler oluşturmaya çalışsam ya da hani bilirsin, futbolu çok severiz. Ünlü bir kulüpte lider olsam?

- Yok dostum. Senden güçlü olana boyun eğmen gerekir. Tabi yapmayacağına göre alaşağı ederler. En çok da iki hafta anarlar seni…

-  Peki, bilim veya ilim adamı olsam. Ne bileyim, yeni olgulara, yeni buluşlara imza atsam?

-  En çok öğrencilerin tanır seni, onlar da sınav kâğıdına adını yazmak için bilirler…

-  Kalkıp insanlara yardımcı olsam. Hani, bazıları yapıyor ya kömürdü, defterdi, kitaptı… Kazancımı bu memleketin insanı için sarf etsem?

- Baba milletin karnı tok, gözü aç. Kömür bitene kadar hatırlar sonra da unuturlar…

- Ulan ben bu vatana, bu millete canımı veririm be canımı…

- Yemez dostum. 26 tane şehidimizi hatırlıyor musun, veya öncekileri… Onlar da canını verdi. Üç gün manşet, iki gün sokaklar dolusu kalabalık… Bak şimdi adını anan var mı? Bir tek annen bilir seni gerisi hikaye…

- E birader, sen de ot gibi yaşa, git öl diyorsun bana. Bu işin bir yolu olmalı. Diğer milletlere baksana; adamlar hiçbir şeyi tutmasa bilim ve ilim adamlarını el üstünde tutuyorlar. Sokaktan geçene sor, fi tarihinde yaşamış bilgeyi tanır. Sence ne yapmalı?

- Bak kardeş, sana iki isim söyleyeyim sen var gerisini kendin bul. Biri Yeşil Çam’dan Coşkun, öteki Bihter…

 

22.11.201

 
Toplam blog
: 6
: 529
Kayıt tarihi
: 20.04.11
 
 

..