Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Bihter Erkmen Aşkına …: ”O Ses Türkiye” FİNAL – 19/02/2012 (Video Linkleri Dahil)

Bihter Erkmen Aşkına …: ”O Ses Türkiye” FİNAL – 19/02/2012 (Video Linkleri Dahil)
 

Benim için O ‘ nun adının bir yıldızdan farkı yok artık… Çünkü Bihter Erkmen , her şey bir yana, sahnedeki profesyonel duruşuyla bile kumaş olarak, kendine sanatçıyım diyen bir çok haddini bilmezi cebinden çıkarabilecek güçte…

Öğrenme azmi ve başarı hırsı akıl alır gibi değil ve bazen beni bile ürkütüyor… Oldum demeyen öğrenmeye hazır hali ise, karşısına çıkacak her yaşam koçundan alabileceği ne varsa, iştahla silip süpüreceğini düşündürtüyor insana…

O Ses Türkiye ‘ nin final gecesindeki performanslarında da aynı bomba Bihter ‘ i buldum karşımda… Tanrım, sahneye ne kadar yakışıyor öyle… Dünya turnesine çıkmış global bir yıldızdan hiç mi hiç farkı yok… Danssa dans, sesse ses ve dolu dolu bir performans…

Hadise ile düet yaptığı ” Killing Me Softly ” ile tek başına söylediği  ” Erkekler Ağlamaz ” ve ” Whenever Wherever ” şarkılarında, neredeyse orjinaline yakın bir başarıda idi bana soracak olursanız… Bu parçalar ancak bu kadar iyi okunabilirdi… Ama ne ilginçtir ki, finalde ilk elenen de o oldu…

Gözlerime inanamadım ve genelde ingilizce şarkılar okumasının O ‘ na bu kaybı getirdiğini düşündüm… Neticede Türk halkı bağrından kopup gelen şarkılara ve seslere daha aşine ve onları başarılı kabul etmeye daha hazır duruyor çoğu zaman…

Ama bu demek değil ki, Bihter Erkmen , elendi ve başarısız olarak istediğini alamadı… Hiç de öyle değil… Benim gibi gerçeği gören gözler ve iyi sesi ayırt edebilen kulaklar tarafından, çoktan baş tacı edildi ve bir gönül dostu olarak adı kalplere yazıldı…

Yarışmada bir çok iyi seslere rastladık ve burada adlarını anamadığımız seçilmemiş yetenekleri üst düzeyde olan bir çok genç yetenek geldi geçti önümüzden… İşte, Bihter Erkmen kendini göstermeyi başarmış pırıl pırıl bir yıldız olarak, o keşfedilmeyi bekleyen insanlarımızı temsil etti ve sivrildi…

Bundan sonra da O ‘ nun gibi nice aşk ve heyecan dolu ışıltılar gözlerimizi kamaştıracak süprizlere gebe hayatlarımızda… Sesin hoş bir sada olarak kalmak üzere, şimdilik seninle vedalaşıyorus sevgili Bihter… Ama ileride adını sık sık duyacağımızı kendi adım gibi biliyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/bihter-erkmen-askina-o-ses-turkiye-final-19022012-video-linkleri-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..