Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bihter kim yaa!!!!

Bihter kim yaa!!!!
 

güzel.


Tamam, herkes haklı… Dizilerden kurtulmamız gerekiyor. Çünkü çok kalitesiz senaryoları var, çok çirkin olaylara sahne oluyor ve evlerimizden içeri girip aile mahremiyetimizi tekmeleyip bizi utançlara boğuyor. Ayrıca çok büyük zaman kaybı… Bir dizi süresinde bir roman deviririz herhalde. Zaten daha önce bir yazımda Aşk-ı Memnu bitince daha dizi seyretmem demiştim. Sözümün arkasındayım. Çünkü gerçekten ben yukarda saydığım sebeplerden dolayı dizi seyredince vicdan azabı çekiyorum. Aşk-ı Memnuya gelince Asmalı Konak dizisinin ardından beni en fazla etkileyen diziydi. Evet, sonuna kadar seyrettim. Ayıp mı? Salak saçma ay senelerdir televizyon seyretmiyorum kendimi kültüre adadım kitap sinema opera mekik dokuyorum diyenlerden olamam. Ayrıca o kadar zengin olamadım henüz. Tabiî ki bu tip etkinliklere karşı değilim fırsat buldukça imkânlarım dâhilinde ben de bu etkinliklere katılmaktan keyif alırım. Fakat kendimizi kandırmayalım. Akşam eve yorgun argın gelip koltuğa serilip kumandaya sarılanlarımızın sayısı da azımsanamaz ki Aşkı memnu rekorlar kırdı. Nefret ediyorum bu izleyipte yok ben tanımam kimmiş ki o, öyle bir dizi mi var hiç haberim yok. Iyyyyyyyyyyyyy. Seviyoruz kabul edelim. Biz ne kadar saklasakta onlar biliyor reyting ölçümlerinden. Hangi ev ne izlemiş hepsinden haberleri var. İki yıldır neler okudum neler seyrettim dizinin oyuncuları hakkında. Neden hala anlamıyoruz bu insanların rol yaptığını. Neden görevi kötü olmaksa ve bunu başarıyorsa bizlerde ağzımız açık seyrediyorsak vay be çok başarılıydı diyemiyoruz… Çok çirkin yorumlar yapıyoruz. Ay bu kadın varya ne fitne fücur şirret vs... Ben yine ağzımı bozmadım. Neler neler. Sanki yan komşusundan bahsediyor. Gerçek hayatında ne tür karakteri var bilmeden atıp tutuyorlar. Ayrıca kimseyi ilgilendirmez. Onları hayatımıza sokmakta bizim elimizde uzak tutmakta. Seyretme kardeşim çirkinse. Seyreden insanın da bütün hevesini kaçırmayı başarıyorlar. Aman bana ne ise yine sinir küpü oldum. Tek beklentim riyakâr olmamaları ve saygı göstermeleri…

İnternet sayfalarında argo cümlelerle dedikodu yapanlar izleyenlerden daha mı iyidir paşam… SEYRETTİM BEĞENDİM KENDİ ARZUMLA SEYRETMEYE DEVAM ETTİM YORUMLUYORUM… Diziyi çok severek seyrettim ben de yorumlamak isterim. Final tabiî ki beklendiği gibi bir sonla bitti. Senaristler bangır bangır romana bağlı kalacağız demişti. Konuyu çok kalitesiz olaylarla örülü entrika dolu bulsam da oyunculuk süperdi. (Her biri ayrı ayrı) Mekân, renkler, ışıklar, kılık kıyafet, takı, en ince ayrıntısına kadar muhteşemdi. Tabiî ki ufak tefek yanlışlar vardı, zaten eleştirmenler de bahsetmiş. Bihter’in üzerinde kan yokmuş, mezarında soy ismi Ziyagil yazmıyormuş vs. hiç fark etmedim. Başarıları bütün kusurları örtmeye yetti. Ama çok fazla etkilendim bu nedenle artık dizilere son. Bu dizide emeği geçenlere yürekten teşekkürler. Mecliste bile diyalogunu geçirmeyi, sokakları boşaltmayı başarabildiler.

 
Toplam blog
: 37
: 1522
Kayıt tarihi
: 18.08.09
 
 

Tokat'ın Yeşil Niksar'ında 1985 yılında doğmuşum. İstanbul'da yaşıyorum. Açıköğretim İşletme 3. sını..