Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Bıkmışım ben

Bıkmışım ben
 

 
Nerde o verilmiş söz üstüne sözler!
"İyi ki varsın kardeş" le geçen güzler
Anlaşıldı meğer sahteymiş duygular
Ucu yanık tek satır mektubum gelsin;
Selam da mı yok! Neler bekledim neler?
 
Sütten ağzım yanar yoğurdu üflemem
Tekerrürlü geçmiş, tecrübe ne bilmem
İhanet bu kardeşim asla affetmem
Layık mı değilim ki senin yanına,
Yoksa layık değil misin bana bilmem.
 
Yanarım ah eder kendime yanarım
Derdim sade budur üzülür, saklarım;
Her gülen yüzü kendime dost sanırım.
Artık kimsem yok yanımda bende; Sade
Bir ben kaldım bir de hatıralarım..
 
Muhammet Cahit
06-10-2011
 
Toplam blog
: 21
: 66
Kayıt tarihi
: 31.05.12
 
 

Hayata edebi bakanlardanım ve şiir, deneme yazarak sızılarımı dindirmekle meşgulüm. Yahya Kemal z..