Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Bıktım...

Bıktım...
 

BIKTIM


Anlayamıyorum vallahi billahi anlayamıyorum. İnsan yalnızlıktan şikayetçi olur gel gör ki istediği bir şeyi elde edince de başlar kavgalar, tripler, güvensizlikler, krizler, kıskançlıklar!

Canımın yanmasını bir yana bıraktım artık yorulduğumu hissediyorum. Yıldım, yoruldum, BIKTIM !!!

Şunu her defasında tecrübe etsem de hayır kardeşim değişen bir şey yok ! "EN ÇOK SEVEN, EN ÇOK DEĞER VEREN, HER DEFASINDA AFFEDEN, ALLAH'TAN KORKAN KULDAN UTANAN DEĞERSİZLEŞTİRİLİYOR!" 

Bir Allah'ın kulu çıkıp da bana sakın sen kendini değersizleştiriyorsun demesin sakın! Hangi insan evladı kendini değersizleştirir.

Güven denilen şey öyle olmazsa olmaz bir taşmış ki ilişkide bunu da anladım. Sen her defasında yaptığı hatalara bir kılıf uydurur, affetmek için elinden geleni yaparsın ama senin yapmadığın şeylerde suçlanmak zan altında bırakılmak nasıl iğrenç bir duyguymuş. Demek istemiyorum ama dayanamıyorum artık BIKTIM !

Hayatta en kötü şey hayalini kurduğun şeyi elde edememektir. Daha da kötüsü elde ettikten sonra avuçlarından kayıp gitmesine izin vermektir.

Bir şey için uğraşıyorsan ya da zamanında savaş vermişsen Allah için elindekinin kıymetini bil. Zor değil senden kaf dağından kar istemiyor. Sadece gönlünü kırma, saçma salak senaryolar yazıp canını sıkma yeter.

Nasıl düşünebiliyor bu erkekler anlamıyorum ki. Gerçekten bak biz dışarı çıkınca hemen yeni sevgili yapmıyoruz. Kızlarla dedikodu yapıyoruz büyük ihtimalle sizin dedikodunuzu. Konu bile sizken acaba size ya da kendi kişiliğimize nasıl saygı duymadan başkasına bakabiliriz anlamıyorum.

Whatsapp illeti ayrı dert." Yok efendim çevrimiçi olmuşsun kimle konuştun?"

Haberin olsun ebenle konuştum! Seni çıkardığı güne bazen tüm saygılarımı, sevgilerimi sunuyorum !!!

Hani sizin erkek grubunuz var geyik yapıyorsunuz ya (! ) işte bizim hayatımız sizden ibaret değil konuştuğumuz arkadaşlarımız var  bilgilerinize!

Allah canımı alsın ki bıktım bunaldım elime geçirsem bir kaşık su da boğacağım ! Bu neyin güvensizliği? Kişinin zikri neyse fikri odur durumu bu oluyor galiba. Sen yapıyorsun ki benim de yaptığımı düşünebiliyorsun! 

İşin sonu şu ; iki ucu b.. değnek! Gitsen gidemez o an bile seversin, kalsan kalamaz cinnet geçirirsin.

O zaman Sıla' da yoruldum hepimize gelsin ...

Sevgiyle kalın, insanlığınızı bozmayın 

 
Toplam blog
: 15
: 482
Kayıt tarihi
: 05.08.14
 
 

Delidir doludur insan evladıdır (:   Ankara   Bilgisayar/Bilişim ..