Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Bil ki seni seviyorum

Bil ki seni seviyorum
 

iki kalp


Bil ki seni seviyorum


Bir gün masada otururken başından

Gül yaprakları düşerse

Bir gün kapını biri çalar ama açtığında

Sadece bir demet çiçek görürsen

Bil ki seni seviyorum


Bir gün sabah uyandığında pencerene iki kumru konmuşsa

Bir gün biri evinin bahçesine çiçeklerden

Kalp yapmışsa

Bil ki seni seviyorum


Bir gün masallara inanırsan

Bir gün yapraklardan bir taç takarsan

Bil ki seni seviyorum

Bir gün yolda yürürken

Bir yüzük bulursan

Bil ki seninle

Önce sevgiyi

Sonra hayatı paylaşmak istiyorum…

Bana elini uzatır mısın?

 
Toplam blog
: 24
: 993
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

7.sınıf öğrencisiyim. Fotograf çekmek, doga gezileri yapmak, şiir okumak en çok sevdiğim uğraşılarım..