Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bilardo Erkek Oyunu mu, kim demiş?

Bilardo Erkek Oyunu mu, kim demiş?
 

Sefamız olsun bilardo kupası bizim):


Bilardo erkek oyunu derler, aynı futbol gibi. Futbolda Şalvar spor bayan takımı vardı üstün başarılı hep taktir etmişimdir. Ev Ekonomisi ve Beslenme Öğretmenim vardı Vahide Kalyoncu kendisini çok severdim sportif faaliyetleri 1985 yıllarında İnebolu Kızmeslek Lisesinde Öğretmenimizken bize o sevdirmişti. Şalvar sporun kurucusu ve antrenörü olduğunu öğrendiğimde çok mutlu olmuştum. Zonguldak Alaplı KızMeslek Lisesinde görevliydi şu anda Kıbrıs'ta öğrenmenlik görevini sürdürüyor. Milliyet blog sayesinde ve Kastamonu postası yorumlarımda adını yazınca beni buldu. En sevdiğim öğretmenlerimden di kendisi halen çok severim. İyiki beni spor aşığı yapmış. Krosta ikinci geldiğimde tüüü sana bunumu geçemedin,değinde günlerce ağlamıştım. Bana hedef yükseltmeyi ve başarmayı o tüü demesi öğretmişti.Birden geçmişe döndüm. Bu güne gelelim..
Bilardo turnuvamızın Şampiyonu Fatma Hanım. Aylarca bilardo masasının üzerlerinde toplara bir hışımla vurup durdu çalışmalarında. Aynı salonda bende masatenisi çalışmalarıma başladım. Her zaman birbirimize destek olduk. Desteğimizin sonucunu bugün aldık. Beş lokal arasında ilk elemede Fatma Hanım kazandı. Sırada birinci ve ikincinin belirlenmesi için rekabetli ve heyecanlı bir oyun başladı. Hayatta tırnağımı ağzıma aldığımı bilmem. Çok heyecan ve strest içerisindeydik. Fatma Hanım 3 topunu kendi yok etti. Harikalar Diyarı Hanımlar Lokali youncusu bayağı sportif ve uzun boylu bir bayandı süper oynuyordu. İkinci olacağız diye düşünürken asılan Fatma Hanıma "boşver üzülme rahat ol biz ev sahibiyiz kibar olalım ve misafirleri yenmeyelim dediğimde bayağı gülüştük ve neşelendik. Ev sahibi olarak hürmet gösterelim misafirlerimize dedik ve oyun heyecanla devam ederken son kalan 3 top ve karşı takımın kendi topunu göndermesiyle bir çığlıkla sona erdi. Bir anda nedense her galibiyette yükseklere kar yağıyor üşümedin mi sen bu işin sonunu düşünmedin mi parçası gelir aklıma. Kesin Galatasaray Fenerbahçe karşılaşmalarında, Cimbom Feneri yendiğinde eşime söylememden olacak. Söyledim durdum. Büyük çoşkuyla Çay partisi için lokalin cafeterya bölümüne geçtik. 10 kişlik arkadaş grubumuz yaptığımız pasta,börekler,salatalar ve benim meşhur gökçek kurabiyelerim tabaklara servis yapıldı. Romantikliği severim ortaya mumu unutmadım tabiki. Diğer lokallere madalya Fatma Hanıma'da kupası Lokaller Başkanın tarafından takdim edildi. Eğlencemiz başladı. Oynadık,şarkılar söyledik. Diğer lokallerden misafirlerimiz de vardı. Bir dostluk ve kardeşlik günü yaşandı.
Demetevler lokali udi sanatçısının sesine hayranımdır. Hep beraber şarkılar söyledik. En neşeli bizim masamızdı. Sanatçımız hoş bir bayan geldi. Eğlence iyice yoğunlaştı. 10 kişi istedi sahneye arkadaşlar çıkarken benide tuttular aldılar. Baktım sahnenin ortasındayım. Oynatacak veya şarkı söyletecek diye düşünürken ortaya dokuz sandalye gelmez mi, eyvah sandalye kapma yarışı derken kaçamadım. Ve başladık oyuna. İlk elenirim kesin derken aman allahım son iki ve ben halen sahnedeyim. Bir anda beraber kurs arkadaşıma kalakaldık. Karadeniz uyanıklığı olmalı bir gözüm sandalyede bir gözüm arkadaşta müzik bitti 3 tekrardan sonra. Ben sandalyede oturuyorum birinci oldum. Müdüremiz Hülya Hanım iki hediye getirdi bana vazo arkadaşa bir tabak Şarkı söylememizi istedi. O yorgunluk ve nefes nefese kalmamız sonunda. Arkadaş başladı ilk. Kayseriliyim diyerek bir Kayseri türküsüne. Sıra bende. 33 yaşımda olduğumu ve 11 yıllık evli olduğumu söyleyinece sanatçımızın eyvah evde kaldım demesiyle kahkahalar koptu. Bende şarkı söylemeyi severim ama tercihim Kastamonu Yöresinin Çanakkale Türküsü olduğunu herkese bir kez daha duyurmak bilmeyenlere söylemek maksatıyla Çanakkale Marşı oldu. Söyledim memleketime yakışan bir şekilde. Oynadık bol bol. Derler ya tencere tıkırtısına oynarım, kapı gıcırtısına zıplarım diye aynen öle. Bayağı strest attık. 24 Aralık çarşamba günü aile yaşam merkezinde yapılacak olan ve Şentepe Lokalimizi temsil edecek olan ben bayağı bir enerji topladım. işallah bu defa hile yapılmadan adil bir turnuva olur da madalyamı alır gelirim. Fatma arkadaşımı bir kez daha tebrik ederken spor Hocalarımızın hakkınıda unutamayız. Ben masatenisini uzun yıllar oynadım.İlkokul,ortaokul.lise, A.D.D ve halkevinde bu kez kendim için oynayacağım ve başaracağıma inanıyorum. NLP kursumda salı biraz enerji yüklemesi yaptırmam lazım. Aman aramızda kalsın diğer lokaller duymasın :)
 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..