Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bildiğin bir yer var mı?

Bildiğin bir yer var mı?
 

Yeşilin daha yeşil, güneşin daha sıcak, denizin daha berrak, gökkuşağının daha renkli olduğu bir yer düşünüyorum. Yalanın, riyanın sevgiye bulaşmadığı, seviyorum diyenin mert olduğu, tutulan ellerin daha sıkı tutulduğu, verilen sözlerin unutulmadığı bir yer.

Martı seslerinin kıyıya vurduğu, kardelenlerin özgürce açtığı, çocuk seslerinin her yeri kapladığı, kuş seslerinin kulaklarda şakıdığı bir yer olmalı yeryüzünde?

Yeşilin çöle döndürülmediği, sevgi sözcüklerinin köreltilmediği, rüyaların yaşam döngüsü olmadığı, umutların bıçak gibi kesilmediği bir yeri özlesemde, nerde olduğunu bilmediğim, hayalimde canlandırmaya çalıştığım bir yer var içimde.

Kuşların özgürce kanat çırptığı, sesin sessizliği bozmaya korkmadığı, yaşananların bir kalemde silinmediği, gelecek ümitlerin koparılmadığı bir yer.

Arkadaşlığın dostluğun bir anda yokedilmediği, aldatılmanın sizi sırtından vurmadığı, geçen yılların gelecek yıllara merhem olduğu, seni seviyorum demenin bu kadar zor olmadığı bir yer düşünüyorum.

Gittikçe umudum azalsada, her sabah doğan güneşle birlikte düşündüğüm, hayal etmeye başladığım anda yaşadığım bambaşka bir yer.


HÜLYA KANATLI / HÜLYALAR

 
Toplam blog
: 34
: 1384
Kayıt tarihi
: 05.03.07
 
 

İstanbul doğumluyum. Sosyal antropoloji bölümü mezunuyum. Güzel sanatların her dalı ilgimi çekmiştir..