Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bildiriyorum ya da bildiremiyorum

Bildiriyorum ya da bildiremiyorum
 

Unut saymayı, nasılsa kafa çok bu hayatta.


Komik. Nasıl yazılır komik kadın? Hadi yazdın, nasıl anlatılır erkek? Anlattın diyelim, neden sokağa çıplak çıkılır? Çıktın, delilik ne diye o ara sokakta dinlenir?

Korku....Tanıdık bir yağmur şehirde, vaktim olsa elinden tutacağım. Bildiriyorum, asıl işsizlerin zamanı olmaz, onlar hep dolulardır. Devam...Korktuğunu söyledi. Duydum. Hissetmedim. Yürüdüm. Kısaydım. Ne ortayı merak ettim ne de uzunu. Kaldım. Bildirdiler, aldığım not geçersizmiş. Nasıl üzüldü suratım!...

Düş. Kalkmaya niyetlenmeden, bile bile, zevk alarak kana.

Tutturdular sayacaksın diye. Unuttum diyorum. Dalga geçme diyorlar. Valla, diyorum, ısrarla inanmaz yakama yapışıyorlar, say! Sağdan başlasam, bitiremem. Soldan başlasam, ilkte düşerim. Komik düşerim. Çok gülerler. Gülenleri severim. Nefretimin sayısını bilmem.

Bildiriyorum, inanmıyorlar.

Sıradayım. Biraz çizgiyim. İnce cizmişler. Boyam olsaydı, boyayacaktım. Renksiz kalmak hayatın bu noktasında ürkütücü. Gece çabuk gelse iyi olur. Haklısın, kendimi düşünüyorum. Bol kepçe üşümek istiyorum. Bıraktım tabaklarımı kıranların peşini, beş yıl oluyor.

Bildiremiyorum, ah bir bildirebilsem.

Kar bana her kış yağar. Düştüğüm zamanlar, yazları da yağar. Galiba en masumum baharlar. Israr ediliyor, İstanbul üzerime üzerime geliyor, çekiliyorum kenara; becerikliyimdir bu konuda. Alkış diye tutturanlar sizlerdendir, katılamıyorum; ama katıla katıla gülüyorum, bildiriyorum.

Normal. Çok müzik dinliyorsun, için dışın nota.

1. Not: Kapı kapımı açtı, pencere penceremi; Adalar bu halimi görünce... ne varmış halimde? Hikaye, şiir dediğin bir tokattır hayata.

2. Not:

Tokatı yediğim

yerden bildiriyorum,

kimseler yok,

soğuk.

Öykü öyle

yalın kükrüyor ki

üzerimde ne varsa

düşüyor,

içsiz ve dışsız bildiriyorum;

normalim.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..