Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Bilemedim ki?

BEN: 

söylemek kadar kolay olsa zikredilişi varlığının gönlüme 

söylediğin herşeyden geçebilsen elbet benim için 

söyleyemediğin bütün umutlarına rağmen 

söyleyecek bir sözün olsun aşka dair benden... 

DOST: 

kaybettiklerin kadar aranılan olsa zikredilişi varlığının gönlüme 

kaybettiğin herşeyden umut kessen elbet benim için 

kaybetmediğin bütün umutlarınla birlikte 

kaybedecek bir gönlün olsa çalıp götürdüğün benden 

BEN: 

anlamak için dinledinse eğer 

anladıkların bana yeter 

anlamayacakları kadar derin 

anlayabileceğin kadar sığdayım 

DOST: 

susmak için dinledinse eğer 

sustukların gelsin dile artık yeter 

susmuycaklar sessizlik onlar için çok derin 

susabileceğin kadar yanındayım, gözlerine yakın 

BEN: 

bildiğim herşeyden güzeldi meğer 

bildiklerimle "sen ve ben"dik , değer 

bilmediklerimiz bize engel 

bildiklerinle sevdiysen gel 

DOST: 

unuttuğum herşeyden güzeldi meğer 

unuttuklarımla "sen ve ben" dik , bedel 

unutamadıklarımız yaşayacaklarımıza engel 

unuttuklarınla gel, göze alabilirsen eğer... 

BEN: 

aradığım bir kalp vardı, kocaman cüssemle sığacağım 

aradıklarında, dile gelirdim cennetteyim sanırım 

aradıklarımı sanırım bu kez bulacaktım 

aradığın olmayı öğrenebilmekten öte 

DOST: 

bulduğum bir kalıp vardı küçücük kalbimle sığınacağım 

bulduklarında dile gelirdim cennetteyim sanırdım 

bulduklarımı sanırım bu kez ben kaybedecektim 

bulduğun olmayı istemekten öte tükenecektim 

SİNEM CİRİT feat FATİH CANTEKİN 

 
Toplam blog
: 2
: 119
Kayıt tarihi
: 09.04.11
 
 

Erciyes Üniversitesi Endüstri Mühendisliği öğrencisiyim. Doğum yerim Muğla, en büyük sevdam Galatasa..