Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Bilemedim

Bilemedim
 

------------


Giderken yüreğimi de götürdün sanki sen.

Gözlerim yaşlı , arkandan bakarken.

seni benden ayıran kaderime

ve kendime,

lânet okudum , lânet

hem de bin kere….

Yokluğunda her an düşündüğüm,

delicesine sevdiğim,

kara sevdamdın sen…

Bu gün ilk kez baş başa kaldık

sen ve ben ,

yalnızdık.

Bir kor gibi yanan bedenim,

güneşte kavrulan çöller gibiydi…

İşte, böylesine sevgine susamışken

ve sen, henüz yanımdayken,

bu yangını,

gözlerimde sakladım…

Eli, kolu bağlı bir tutsak gibi,

dokunamadım sana bir tanem,

dokunamadım…

Oysa ki, haykırmak istiyordum,

sana olan sevgimi.

Sarılmak,

kokunu duymak,

göğsünde yatmak,

istedim aşkım.

İnan ki çok istedim.

Ama , ellerim korkak, kalbim ürkek,

yapamadım bir tanem yapamadım.

Neden , biliyor musun

çünkü,

gözlerine baktığımda,

orada beni göremedim.

Seviyor musun, sevmiyor musun,

onu bilemedim , bilemedim bir tanem..

Giderken yüreğimi de götürdün sanki sen.

Gözlerim yaşlı, arkandan bakarken,
Seni benden ayıran kaderime
ve kendime,
lanet okudum lanet
Hem de bin kere..

Tünay Süer

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..