Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Bilemez oldum

Bilemez oldum
 

Yine şu fikrime düştü düşenler
Dil ile ikrarı bilemez oldum
Hançer saplayanlar bağır deşenler
Canım boğazımda ölemez oldum

Yine hayalimde kazdım zamanı
Oturduğum yerden gezdim cihanı
Yüreğim huy etti terk-i mekanı
Bin yıldır yurduma gelemez oldum

Derdi bende buldum dermanı bende
Bir nebze marifet görmedim tende
Akıl ruh içinde seyran edende
Efkarı serimden silemez oldum

Yine kalemleri kırdı kaderim
Yazgımın ardına düşüp giderim
İpek değse  yanağıma ah derim 
Çarem ağlamaktır gülemez oldum

AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..