Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Bilemezsin!..

Bilemezsin!..
 

Sana kızamıyorum... Çünkü bu soruyu hiç sormadım sana... Sen birisini ölesiye özledin mi? Sen özlemeyi bilir misin? Çok büyük bir kaybın var mı hayatında? Yoksa bilemezsin özlemin ne olduğunu, özlem için yazılanlar bir masal gelir sana...

Okurken hissedemezsin satırların arasında kaybolan seni ve özlemi...
Bilemezsin geçen gecelerin uykusuzluğunu...
Sabah nasıl karşılanır özlemle bilemezsin...
Yatağında otururken seni nerelere savurduğunu anlayamazsın özlem rüzgarlarının...
Sen özlem bataklığı nedir bilir misin? Bir battın mı çıkaramaz seni kimse, hiç bir sevginin gücü yetmez çekmeye...
Sen bataklık nedir bilir misin?
Hiç hayatında battın mı sen gülüm... Sen bataklığın içinde gül yetiştirmeyi
bilir misin? Sen sevgin için hiç emek verdin mi? Emek ne demek bilir misin? Bataklıkta sazan olmayı bilir misin? Sen balçığın içinde umudunu yeşertebilir misin? Sen yeşil nasıl kalınır, taze bilir misin? Bilmediğin bildiğini sandığın bir çok şey gibi...

Sen hayatında tek bir geceni özlemle geçindin mi? Özlemenin sıcaklığını hissettin mi iliklerine kadar? Sen sabahı özlemle bekledin mi? Bir gün belki bir gün o gün bu gün, özlemimim dineceği gün bu gün diye her günü karşılamak nedir bilir misin?

Senin hiç kendi kendine tutamadığın sözlerin oldu mu hayatta? Çok özlüyorsun diye pişmanlıkların? Kendine kızdığın zamanların? Zamanlara kızdığın anların... Söyle sen özlemeyi bilirmisin? Özlem kelimesi var mı hayat lugatında sen bu kelimeyi hiç kullanır mısın hayatında?

Sen hiç bir telefonun sesini özledin mi? Bir mesajın insan hayatındaki yerini... Bir iletinin seni nasıl mutlu ettiğini bilir misin? Teknoloji seni bu kadar mutlu etti mi hayatında... Bir telefona şükrettiğin anlar oldu mu? Özlemenini yarıya indirgedi diye... Seni yakınlaştırdı bana diye... Söyle bileyim... Senin özlemenin sınırı ne?

Hayatta ki gereksiz tüketmelerden bahsediyoruz... Sen hiç insan ömrü özlemle nasıl tüketilir bilir misin? Senin hayatında hiç tükenen kelimelerin oldu mu birisi için? Sevdim ve özledim diye bilir misin? Özlemle koştuğun kucaklar kaç kere kapandı yüzüne kaç kere... Uzattiğın kollar kaç kere boş kaldı yine...

Hangi kelimeyle bağdaştırdın kendini hangi yazı canını yaktı derinden, sen yanmanın ne demek olduğunu bilir misin içten? Bilemezsin... Duygulandığın bir şarkı var mı? Eskilere götüren... Hangi şarkıya anlam yükledin bir kere özlemle söyle...

Söyle sen hiç celladına gülümsedin mi sevgiyle... Bir kere değil seni her gün özlemle öldürenine... Öldürmek için bir alete gerek yok... Özlem en büyük silah dokunmadan vuran... Söyle sen hiç böyle özledin mi?

Özledin de ben mi göremedim özlemlerimden... Özlem seni böyle benim gibi hiç kör etti mi?

Ben herşeye rağmen gene de özlemeyi bilmem... Bir tek o kalmıştı... Hadi söyle... Özlem nasıl bir şey seni özlemek nasıl? Hadi söyle... Ben hiç özlemeyi bilmem...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..