Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Bilemiyorum

Çok şey mi istedim? Bilemiyorum...

Belki de çok şey istedim hayatta... Öyle bir şey istedim ki sadece benim olmalı kimseyle paylaşılmamalı, bütün ilkleri bende yaşamalı... İlk olmasa bile hayatlarımızda ilkmiş gibi...

Belki herkes gibiydi... Ben bakışlarının farklı olmasını istedim. Belki herkes gibiydi... Ben farklı sevmesini istedim. Belki herkes gibiydi... Yaşananlar... Ben daha ayrıcalıklı olsun istedim. Belki herkes gibiydi... Ben seni fazla büyüttüm, seninle kapalı olan gözümünde şimdi... O sis perdesi kalktı. Senin ışığından sonra dışarası karanlık bıraktığım gibi... Açmak istesem açamıyorum, korkuyorum sen gelirsin kaçırırım diye seni...

Ağlamak bile istemiyorum, gözlerimde kalan anılarım akmasın diye... Gönlümde ise tarifi belirsiz bir yorgunluk ve acı, bu acı solda sıfır olmalığın acısı sanırım... Hadi diyorlar süpürelim içinde ne varsa... Sen varsın korkuyorum dağılırsın toz bulutlarıyla... Birleştiremem anılarımı diye korkuyorum... Bir öyle bir böyleyim... Özlüyormusun diye soruyorlar... Bilmem ki diyorum, değişik bir şey yok, hep özlem doluydu sevgim hep özlüyordum...

Işık dolu dünyamın en parlak yıldızı kaydı, kimbilir daha kaç yıl yerinde duracaktı. Bu ayrılık bu tükeniş senden olmasaydı... Herkesin yaptığı gibi kabullenirdim... Bir farklılık olduğunu düşünmesem...

İçimdeki eski günlerin acısı eski ve sönük hayat, çehremdeki bunca hat. Hep o günlerin anısı, ama ne çıkar? Çelik gibi azmim var, burcu burcu bir isteğim. Yaşama hırsı! Kadere zor yenileceğim. Zor yenecek beni. Hayata yeniden başladım. Alnımdaki çizgileri artık birer birer sileceğim....

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..