Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '19

 
Kategori
Şiir
 

Bilemiyorum

Hasretin içimde, dinmez bir yara,
Kadere mi kızsam, sana mı kızsam,
Bu sevda içimde, dönmüşken kora,
Feleğe mi kızsam, sana mı kızsam,

Karanlık geceler, sabah olmazken,
Çektiğim çileler, bir gün dolmazken,
Peşinden koşmağa, gücüm kalmazken,
Feleğe mi kızsam, sana mı kızsam,

Gittin dert yükünü, sırtıma sardın.
Ne bir aradın yar, ne de bir sordun.
Sen beni yıllarca, boşuna yordun.
Feleğe mi kızsam, sana mı kızsam.

Bahara ermeden, sarardım soldum,
Sırtımda gam yükü, acıyla doldum.
Bende aşkla yanan, garip bir kuldum,
Feleğe mi kızsam, sana mı kızsam.

Gidişin bu canı, kökünden yıktı,
Felek hançerini, kalbime çaktı,
Adım dile düştü, deliye çıktı,
Feleğe mi kızsam, sana mı kızsam.

BİRDAL Can TÜFEKÇİ
17.3.2018

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..