Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Bilen bilir zaten, kırıldıysam kırarım ben!

Bilen bilir zaten, kırıldıysam kırarım ben!
 

Hayli zaman oldu duyguları tercüme etmeyeli, fikirleri açığa vurmayalı.

Suskunluk tercihimdi ama suskunlar unutulur bunu da biliyorum.

Unutmak isteyen unutsun zaten. Sessizliği tercih ettim, kendimi dinliyorum.

Konuşurken ki cesaretim, tanıyan herkes tarafından iyi bilinir.

Bilen bilir zaten, kırıldıysam kırarım ben.

Bir başkasını veya beni, ezmeye çalıştığını hissedersem, ezerim.

Yok öyle benim karşımda içindeki kötülüğü saklayıp iyi insan ayaklarına yatmak, lafı inceden dokundurup geri çekilip seyretmek.

Lafı dokundurmam ben, çakarım.

Sonra dert yanmayasın, kalbim kırıldı, ezildim, öldüm, bittim diye.

İyi ol da gel, kalpten. Harbi, rol yapmadan. Altından kalkamayacağın sözlere kalkışmadan...

Neyse fazla uzatmadan: Huzuruma dokunmasın kimse.

Benimle huzur bulanlar benimle olsun.  Bulmayan uzak dursun.

Benimle huzur bulan da, huzurumu bozarsa, birlikte bozuluruz, haberi olsun!

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..