Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '17

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Biletinize İkramiye İsabet Etmemiştir!

Emek veriyoruz, para yetmiyor ,giderler gelirin bin katı, banka kredisi aşırı bereketsiz ; kredi

alıyorsun,para  iki günde bitiyor,sonra yıllarca öde babam öde!

9- 19- 29 Milli Piyango çekillişi yahu bir biletime de namerde muhtaç olmayacak bir ödül çıksa !

Geçen haftalarda  Ankara  Keçiöğren'e 38 milyon Türk Lirası , yani eski parayla 38 trilyon çıktı. Zenginin serveti ,züğürdün çenesini yorarmış; herkes bunu konuştu bir kişiye bu kadar çok para. Dilerim parayı gerektiği gibi kullanabilecek, şımarmayacak, azmayacak bir kişiye çıkmıştır.

Öğrenci bursları, gerçek ihtiyaç sahiplerine destek,çalışmayan, eşini kaybetmiş  çocuklarını okutan annelere destek olabilecek, uzun sözün kısası parayı gerçekten gerektiği yerlere kanalize edebilecek birine  çıkmıştır...Hayırlı uğurlu olsun !

Gelelim benim şanssız sonuçlarıma ... Yahu bir kerede gol olsun be!

Buda  mı gol değil yahu?

Bir kerecik bir nefes, istediklerimi gerçekleştirecek bir kapı ...

Bir gün açılacak ve ben o gün yazımı yazacağım... Dünya turundayken, uçakta mı ; Okyanus kenarında uzanırken mi bilemem ama umut kapılarım hep açık olacak!

29 Temmuz çapraz serimden elime geçen ödül 12 TL ....Allah bereket versin !

Kırmızı bir şerit  " Biletinize İkramiye İsabet Etmemiştir"

Yeşil renk olunca ödül var anlamına geliyor...

Yeşil ışığı bekliyorum......

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..