Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Biletix rezalete giriş biletiniz

Biletix rezalete giriş biletiniz
 

REZALETE GİRİŞ BİLETİNİZ!...


Böyle bir olay ancak Türkiye’de yaşanır arkadaşlar… Şu an o kadar öfkeliyim ve sinirliyim ki tarifi mümkün değil. Sinema hariç tüm konser ve tiyatro biletlerini internet aracılığıyla BİLETİX’den alıyorum. Haliyle bu hizmetlerinden dolayı da onlara hizmet bedeli olarak bilet fiyatından fazla bir para ödüyorum. Mahşer-i Cümbüşü televizyonda keşfettiğim günden beri sıkı bir takipçisiyim. Oyunlarını sahnede de sergilediklerini öğrendiğimde Özlem’i (beenmaya), Bülent’i, Yeşim’i ve arkadaşım Sevgi’yi arayıp onlardan da onay alınca 29 Mayıs 2008 bugün için günler öncesinden 5 adet bilet satın aldım.

Ve bugün (29 Mayıs yani oyunun oynanacağı gün) hazırlanıp ona göre giyinip geldim gazeteye. Oyuncularla ilgili bilgi amacıyla (ki bu kaderin bir lütfudur bana) internet sitelerine girdim. Ne gördüm dersiniz oyun 14 Hazirana ertelenmiş ve bu bize bildirilmemiş. Biz 5 arkadaş güle oynaya, sevinçle ta Rumeli Hisarı’na gidecektik. Ben Hadımköy’den, Özlem İçerenköy’den, Bülent Nişantaşı’dan, Yeşim Levent’den, Sevgi Okmeydanı’dan koştura koştura Hisar’a gidecektik ve görecektik ki oyun iptal olmuş. Düşünebiliyor musunuz orada o an hissedeceklerimizi?...

Burada oyun grubunun kabahatli olduğunu düşünmüyorum. Tüm sorumluluk BİLETİX denen sorumsuz firmada. Çünkü ben onların devamlı müşterisiyim. Bana sürekli etkinliklerle ilgili mail göndermesini biliyorlar. Üstelik cep telefonum da verdiğim bilgiler arasında var. Bana sürekli etkinlikler hakkında oyunlara gitmem için (dolayısıyla para kazanmak için) mail gönderen firma bilet aldığım oyunun ertelendiğine dair bir mail gönderemez miydi? Ya da bir telefon açamazlar mıydı? Benden bugüne kadar bu kadar para kazanmalarına rağmen bir telefon parasına mı tamah ettiler?

Oyun grubunu aradım televizyonda yayınladıklarını söylediler. Ben ve arkadaşlarımdan hiçbiri rastlamadık. Rastlamamamız da çok doğal, çünkü yayın sadece bir kanalda yapılmıştır. Zaten onlarda bir kabahat göremiyorum çünkü bizim muhatabımız biletlerin satışını üstlenen ve bundan da bir sürü para kazanan organizasyon firması yani BİLETİX.

Olayın şokunu üzerimden atamadım bunu siz blog arkadaşlarımla paylaşmak istedim ki sizlerin de başına gelebilir. Oyunlara ya da konserlere gitmeden önce araştırma yapın ki başınıza böyle nahoş bir hadise gelmesin. Sundukları hizmet çok güzel, gidip de gişeden bilet almak çalıştığım için sorun olacağından hemen 5 dakikada alabiliyorum. Ama böyle bir hizmeti sunan firma profesyonel olmalı. Ertelenen etkinlik sonrasında e-mail ya da telefon yoluyla bildirilmesi gerekir.

Şu anda piyasada rakip olarak başka firma olmadığından bu kadar rahat olabiliyorlar diye düşündüm. Zaten başka bir alternatif firma olsaydı kesinlikle bundan böyle BİLETİX’den bilet almazdım. Bunu kendilerini de arayıp bildirdim, telefonumu tekrar bıraktım gün içinde bana dönerler mi bilmiyorum. Sitelerine girip baktığımda bugünkü Hisar etkinliği görünmüyordu ve ertelendiğine dair de hiçbir bilgi yoktu. Şaşkınlığım ve öfkem daha da artarak “Bu kadar sorumsuzluğa pes doğrusu” dedim… Ve böyle bir olay ancak Türkiye’de yaşanır diye düşünmekten kendimi alamadım…

Sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..