Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '16

     
    Kategori
    Şiir
     

    Bilgi

    Kaç çocuk öldürdüm bilmiyorum

    Bir kısmı doğmamıştı

    Sonra allah var dediler

    Ben pek inanmadım

    uzun zaman önce söylenmiş bir masaldı

    ölen çocuklarda inanmadı

    Ellerim kanlı değildi

    Gözlerim yerindeydi görmüştüm

    Kulaklarım duymuyordu

    Onlarda yerindeydi

    Duysaydım belki öldürmezdim

    Duymadım öldürdüm

    Masummuyum bu yüzden bilmiyorum

    Mermi seslerinin arsaında

    Gülen bir hayata davte eden şarkıydı

    Çok yağmur yağdı 

    Ellerim kanlı değildi

    Onları yaıkamadım

    Zihnim kirliydi

    Su içeri sızmadı

    Bir pazar günü oldu uyandım

    Ben gidip oy verdim

    Güçlü partiler seçtim

    Çok ses vardı en çok bağıran kazandı

    Ayaklarım temizdi ben çamura bulaşmadım

    Kaç çocuk öldürdüm bilmiyorum

    Yumuşamış topraklarda

    Akan dere kenarlarında

    Çok tanrrı vardı anlaşamıyorlardı

    Teke indirdim bir kaç melek falan

    Konusu olmayan bir  roman yazdım

    Kaç çocuk öldürdüm bilmiyorum

    Ben yapmadım tanrım biliyorsun 

    Unuttum nasıllardı 

    Birini hatırlıyorum gözlerini

    Niye baktığını bilmiyorum

    Uykusuz ve aç

    Ben ekmeğimi yemiştim ağzım vardı

    Ekmeğim vardı tanrınında vardı

    Esirgeyen ve bağışlayan

    Kaç çocuk öldürdüm bilmiyorum

    Esirgenmedi ve bağışlanmadı hiçbiri

    Yanlış bir coğrafyada yanlış bir tanrıydı belki

    Çok tanrı vardı teke indirdim 

    Çok ölüm vardı onu daha çoğalttım

    Kimse sahip çıkmadı

    Ben hepsini sessizce gömdüm

     
    Toplam blog
    : 1
    : 30
    Kayıt tarihi
    : 07.05.12
     
     

    Mali müşavir. Syaset, ekonomi, yaşam ..