Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '07

 
Kategori
Oyunlar
 

Bilgisayar oyunları

Bilgisayar oyunları
 

Çok farklı bir giriş olacak belki ama bu oyunlar benim fazlasıyla ilgimi çekti. Merak edenlerin olacağını düşünerek bu eklemeyi yapıyorum. Nasıl oldu bilmiyorum ama bu oyuna ilk kral oyun sayfasında rastladım, hapis adı altında. Böyle oyunların çok fazla olduğu konusunda bir bilgim yoktu. Ama öyle çok ilgimi çekmeye başladı ki, bayağı bir araştırmaya başladım.

Araştırmaya yönelik bir oyun olduğundan dolayı beyni sürekli zinde tutacağını düşünüyorum ve bunda yanılmadığımı umuyorum. Daha sonra oda oyunları, hapis oyunları adı altında aramaya başladım ve sadece bu oyunların olduğu odaoyunları.blogspot.com adlı bir adresle karşılaştım.

Hakikaten süper oyunlar vardı. Ve oyun maceram böyle başladı. Bazıları öyle uğraştırıyor ki işin içinden çıkmak saatler alabiliyor.

Bu yazımdaki amacım herhangi bir sitenin reklamını yapmak değil. Sadece vurdulu kırdılı oyunlar yerine çocukları için daha düşündürücü oyunlar tercih eden anne babaların, yazımı bir kez olsun okumaları benim için yeterli.

Ayrıca oda oyunlarının yanı sıra harika puzzle oyunlarını da bilgisayarda oynamak mümkün. Bunun içinde benimsayfam.com en güzel adreslerden biri. Puzzle da zihni yorduğundan ileriki yaşlarda beyni daha zinde tutmaya yarıyor, bunu bilmeyen yoktur herhalde.

Bilgisayarda oyun oynamayı bir zevkten, eğlenceden çok faydalı bir halde kullanmak neden olmasın?

 
Toplam blog
: 12
: 1828
Kayıt tarihi
: 24.07.07
 
 

..