Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Bilin bakalım kim bunlar?

Bilin bakalım kim bunlar?
 

-İstanbul’dayım.
-1995 ve 1996’lı yıllarda sık sık giderdim.
-Bir arkadaşım kitapçı dükkanı açmıştı.
-Beyoğlu’nda.
-Beyoğlu sahaflarda.
-Sahaf dükkânıydı.
-Her gidişimde illaki uğrardım arkadaşıma.
-Üniversitedeyken aynı okuldaydık.
-Bir komşusu vardı.
-Geveze bir çocuk.
-Bakımlı.
-Yakışıklı.
-Giyimine özen gösteriyor.
-Alabildiğine kendisine bakan bir tip.
-Oda sahaf dükkânı işletiyor.
-Olur olmaz geliyor.
-Olur olmaz konuşuyor.

* * * * *

-Dükkânına güzel kızlar geliyor.
-Yakışıklı çocuklar mesken tutmuş dükkânı.
-Pahalı giysiler içindeler.
-Hepsinin altında model arabalar.
-Ve bu çocuğa soruyoruz.
-“Üstad ne ayak.”
-Yanıt veriyor.
-“Ya bizim cemaattenler.”
-Tekrar soruyoruz.
-“Sör sizin cemaat kim.”
-Yanıt veriyor.
-“Aşk cemaati.”
-“Yani”. Diyoruz.
-“Biz cemaatiz.” Diyor.
-“Dinimize bağlıyız.”
-“Milliyetçiyiz.”
-“İslamı savunuruz.”
-“Ama en önemliside, aşkı ve sevişmeyi savunuruz.”
-Garipsiyoruz ve nasıl yani diyoruz.
-Anlatıyor yakışıklı vede bakımlı çocuk.
-“Yani efendim bizim için ideoloji hikâyedir.”
-“İdeoloji kisvedir.”
-“Esas amaç kızları tavlayıp, yatağa atmaktır.”
-“Ve bizde herkes, herkesin karısıdır, ve herkes, herkesin kocasıdır.” Diyor.
-Daha bir merakla ilgileniyoruz ve kim olduklarını soruyoruz.
-Söylemiyor.

* * * * *

-Bir başka gün.
-Yine arkadaşın dükkânındayım.
-Yine yakışıklı çocuk ve arkadaşım sohbet ediyor.
-Beni görünce hemen bir çayda bana koyup, sohbete beni de alıyorlar.
-Soruyorum “Konu nedir?” Diye.
-Arkadaşım söylüyor.
-“Üstadın cemaati konuşuyoruz.” Diyor.
-“Sahi.” Diyorum. “Sizin cemaat hangisi?”
-Yakışıklı ve de bakımlı çocuk, kaçamak cevap veriyor.
-Ama kaçamak cevap vermediği bir şey var ki, o da, kızları nasıl ağlarına düşürdükleri.
-Ve nasıl kendilerine aşık ettikleri.
-Ve nasıl kullandıkları.
-Nasıl şantaja tabi tuttukları.
-Ve kimsenin nasılda kendilerine bir şey yapamadığını.
-Tek tek anlatıyor.

* * * * *

-Ne de garipsiyorduk.
-O alımlı, çalımlı kızları, nasıl kafeslediklerini anlatıyordu.
-Nasıl aşk yaşadıklarını.
-Ve yaşadıkları sevişmeleri nasıl videoya aldığından bahsediyordu.
-Aslında biz anlıyorduk kim olduklarını.

* * * * *

-Aradan yıllar geçti.
-Şimdi nerededir bu şahıs bilmem.
-Ama insanın tüylerini diken diken eden şeyler anlatmıştı.
-Ve bizim kanımız donmuştu.
-Tüm değer yargılarının yerle bir olduğu anlardı.
-Ve bu gün koca devlet bunlarla uğraşamıyor.
-Koskoca bir medya ordusu, bu güruha bulaşmıyor.
-Ve bir çok genç kız, bu güruhun elinde kan ağlıyor.
-Paçasını kaptıran, bir daha, kolay kolay kurtulamıyor bunların elinden.

* * * * *

-Bilin bakalım kim bunlar.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..