Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bilinç Temizliği

Hafıza. Dağarcık. Anlak. Zihin. Bilinç. Bellek.

Anımsamak.
Hatırlamak.
Öğrenme yetisi.
Belleme.
Ezber.
Sürekli tekrarlama.
Bilmeye çalışma. Bilme çabası.

Hafıza kartı.
Bilgilerin depolanıp saklandığı alan.
Saklama kabı.
Muhafaza eden.

Akılda tutmak.
" Bilmek, anımsamaktır. "

Ne anlatmaya çalışıyorum?
Yarınımı, yakın geleceğimi bilmek istiyorum.

Bilirsem ne olacak?
Şöyle ki;
Uzun bir yola çıktım.
Fakat, nereye gittiğimi, yoldaki sorunları, opsiyonları bilmiyorum. Belki de uçurum, çıkmaz bir güzergâh.
İkinci olasılık, yolumu, son varış noktasına kadar, oldukça net biliyorum, gözlemliyorum.
İşte, hayat yolumuz da böyledir.

" Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?"..
Kuşkusuz, olamaz.
Henüz doğduğumuzda, yaşantımızın son anına dek olacak her bir detayın, Hâfıza Bellek Alanımıza kayıt edildiğine ilişkin araştırmalar, çalışmalar bulunmaktadır.
Belleğimizin tozunu temizlememiz yeterli olacaktır.

Selâm, Saygı ve Sevgilerimle..
 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..