Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '17

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Bilinç ve Sevgi Dolu

Bilinç ve Sevgi Dolu
 

Gıda güvenliğinden,  gıda sektöründe dikkat etmemiz gereken unsurlardan, yeni ürün üretimi ar-ge alanından ve bu sektördeki farklı projeleri sizlerle paylaştığım bu özel köşede tüm başlıkları size ulaştırmaktan mutluluk duyuyorum. Gıda ile ilgili olan her haberleri sizlerle paylaşırken hep aynı heyecanı koruyorum. Özellikle belirtmek gerekirse, gerçekleşen projeleri yazarken daha da bir mutluluk söz konusu. Bu projeler arasından ise en sevdiğim  “ Bilinçlendirme çalışmaları. “

Daha fazla lafı uzatmadan bu güzel çalışmayı sizlere duyurmak en güzel görevim. Gün içerisinde tükettiğimiz bazı gıdalar vardır, bu tüketim kişiye göre değişir. Tercih edenler ise her zaman farklı olanı tercih ederler. Farklılık derken?  “ Bu ürünü ne amaçla alıyorum, diğerlerinden farkı nedir, bu ürünü tüketirken bir yarar sağlıyor muyum,  yeteri kadar bilinçli miyim? “ gibi sorular… Bu soruların cevabını veren örnek bir çalışmayla karşı karşıyayız. 10 bin kadının hayatına dokunan bir çalışma! Normalde yazılarımda hiçbir şekilde isim vermezken, bu kampanya tam da isim verilecek bir kampanya. Olay şu, sen sadece kahvaltılık gevrek aldığını sanıyorsan?  Yanılıyorsun. Kahvaltılık gevrek üretimini gerçekleştiren Nestle Nesfit Meme kanseri farkındalık ayı kapsamında Meme sağlığı derneği ( MEMEDER) ile iş birliği yaparak bir çalışma başlatmış. “ Kontrol Sende” kampanyası ile üretilen pembe kurdeleli ürünler sayesinde Memeder’e bağış gerçekleştirilecek. Tüketiciler aldıkları her bir kahvaltılık gevrek paketiyle bir kadının daha meme sağlığı konusunda bilinçlenmesini sağlayacak. Güzel beslenmeye ve bilinçli düşünmeye yönlendiren bu kampanyada paketlerin Nestle Nesfit pembe kurdeleli olmasına dikkat!

Ünlülerin de desteklediği bu çalışmaya benim de bir katkım olsun istedim, sizlerin de bilinçlenmesi adına mutlulukla yazdım. Gıda sektöründe de böyle adımlar atıldığını görmek ne güzel! Sosyal sorumluluk projeleri, bilinçlendirme çalışmaları her zaman el üstünde tutulmalı ve hayata bu bilinçle, sevgiyle yaklaşılmalı.

Tüketiciler ve okuyucularım adına teşekkür ediyorum.

Not : “ Bilinç ve sevgi harmanlanmış. “       

Sağlıkla kalın!     

Gıda Mühendisi- Nermin Özge Bilge

 

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..