Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bilinçaltı temizliği

Bilinçaltı temizliği
 

Uzun uzun düşündükten sonra bilinçaltımı temizlemeye karar verdim. Anladım ki bu bilinçaltını temizlemeden uygulanan hiçbir yöntem işe yaramıyor. Temizlik şart.

Madem bunu biliyorsun neden uzun uzun düşündün diye sorulabilir haklı olarak. Bu bilinçaltı temizliğinin ev temizlemekten daha zor olduğunu keşfetmiştim de ondan. Zira temizlik işleri ile aram pek iyi olmadığından uzun süre düşünmem gerekti..Ama baktım ki olacak gibi değil, her yeri pislik almış götürmüş ve yaşanılacak yer kalmamış, o zaman bu kararı mecburen vermek zorunda kaldım..


Bir işe başlamak başarmanın yarısıdır derler. Bundan feyz alarak bir gayretle işe koyuldum. Önce temizlik malzemelerini doğru seçmek gerekiyordu. Bilinçaltı temizliğinde de bir sürü yöntem var acaba benim kirlerime en uygun malzeme hangisiydi? Bunu ancak deneme yanılma yöntemi ile bulabilirim diye düşünerek tek tek denemeye başladım.


İlk etapta gözüme en çok batan kirleri tespit ettim. Bunda etrafımdaki insanların bana bakışlarını irdelemek çok yararlı oldu. Genel olarak bakışlarda bir çekinme ve delidir ne yapsa yeridir bıraz uzak duralım bakışı vardı..Buna sebep ne olabilir diye düşünürken insanları korkutmayı sevdiğimi fark ettim. Psikopat mıyım neden insanları korkutuyorum diye düşünerek altında yatan sebepleri ve düşünce kalıbımı buldum.. Tabi bunu söylemeyeceğim..


Bir düşünce kalıbını bulup değiştirmek öyle kolay bir iş değil. Kitaplarda yazılan ya da seminerlerde anlatılanlar kadar kolay olmuyor. En azından bende öyle olmadı.Bir sebebi bulup çıkarıyorsun bakıyorsun ki altından başka bir şey daha çıkıyor, onu da dönüştürüyorsun bir tane daha.. Kolay mı yılların birikimi hemencecik temizlenmiyor.


Kullanılan araçlar da kirlerin şekline ve kişilerin özelliklerine göre değişiyor; bazı şeyleri EFT ile çok kolay atlatırken, bazılarında ise yeterli olmayabiliyor. Yeni bir teknik bulmak gerekiyor. Bazı durumları çok kolay dönüştürebiliyorken bazılarında günlerce uğraşabiliyorsunuz. Bu oldukça uzun bir uğraş; dikkat, azim ve zaman gerektiriyor. Yani öyle alelacele bir temizleyivereyim olmuyor.


En güzel yanı ise, bu konuda ilerlemeye başladıkça etrafında oluşan değişimleri fark etmek oluyor. Farkında olmadan insanlara tepkileriniz ve olayları algılama biçiminiz değişiyor, doğal olarak yaşadığınız olaylar da. Başka bir deyişle kaynağı sadece içinizde olan bir huzur hali yaşıyorsunuz. Dışarıdaki olaylar ve sözler sizi etkilemeden geçip gidiyor. Derin bir kabullenişte oluyorsunuz.


Henüz o aşamaya geldiğimi söyleyemem ama bazı konularda bu hali yaşayınca insana şevk geliyor. Yaşantımızda takıldığımız her şey ve her söz aslında bize bizi anlatıyor. Olaya böyle bakınca kendimizdeki eksiklikleri fark etmek çok daha kolay oluyor. Bizi etkiliyorsa mutlaka anlamamız gereken bir yanımız var demektir.


Düşünüyorum da halı temizleme merkezleri gibi bilinçaltı temizleme merkezleri olsa ne güzel olurdu. Belki ileride çıkar böyle bir şey. Bir makineye giriyorsunuz ve bilinçaltınızdaki tüm negatiflikler temizleniyor, arınıyorsunuz, yepyeni bir insan olarak çıkıyorsunuz.

Gerçi öyle bir makine olsa ben girer miydim? Zannetmiyorum.

 
Toplam blog
: 117
: 2437
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1970 Tokat doğumluyum. İstanbul Tıp Fakültesi Sağlık Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar bölümü mez..