Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '10

 
Kategori
Rüyalar
 

Bilinçaltı ve Rüyalar

Bilinçaltı ve Rüyalar
 

Bilinçaltı ve Rüyalar


Bilinçaltı temizliği yapıyorum bir süredir.

Malum bilinçaltımızdaki negatif kalıpları temizlersek, enerjilerimiz de değişecek ve yeni enerjilerimize muadil güzel olayları çekeceğiz hayatımıza.

Temizliğe devam ederken, gördüğüm rüyalara çok önem vermeye başladım.

Çünkü rüyalar direk, bilinçaltının yansıması ve bu yüzden her sabah rüyalarım konusunda çok ayrıntıya girerek hatırlamaya ve çözümlemeler yapmaya çalışıyorum.

Gece uyanır ve rüyamı hatırlarsam, unutmamak için başucuma koyduğum deftere notlar alıyorum. O kadar önem veriyorum.

Kendimi kandırabilirim ama rüyalarımın bana benimle ilgili bütün gerçekleri sunacağını biliyorum.

Rüyalarımın beni kandırmayacağından eminim.

Daha çok rüyalarımdaki duygu trafiğini anlamaya çalışıyorum. Kendimi nasıl hissediyorum rüyamda, duygularım nasıl? Üzgün müyüm? Kırgın mıyım? Sıkıntılı mıyım? Depresif miyim? Bir şeylerden acı mı duyuyorum? Yoksa mutlu muyum? Huzurlu muyum? Bunlara çok dikkat ediyorum.

Çünkü artık biliyorum ki, rüyadaki ruh halim, bana birebir bilinçaltım hakkında ipucu veriyor. Rüyadayken hepimizin ruhu derin bir hipnoza giriyor.

Eğer ben negatif bir etki altında ve huzursuzsam, bu direk bilinçaltıma yansıyor ve rüyalarımda bu paralelde, korku, öfke, sıkıntı, panik duyguları eşlik ediyor.

Eğer ben pozitif bir etki altındaysam, huzurlu, mutlu, ferah rüyalar eşlik ediyor.

Bir süredir duygusal anlamda kendimi kötü hissettiğim rüyalar görmüyorum ve bu yüzden mutluyum. Bazılarını ise hiç hatırlamıyorum ama sabah kalktığım zamanki duygularımdan, iyi veya kötü mü olduklarını anlayabiliyorum.

Evet, rüyalarla çalışmak ve bilinçaltını tüm çıplaklığı ile keşfetmek çok güzelmiş.

Unutmadan, bir de rüya değiştirme tekniğine girdim ki, bu çok enteresan.

Henüz bir kez başarabildim. Gece yatmadan okuduğum kitap beni çok etkiledi sonu kötüydü.

Uykuya daldım ve rüyamda bu kötü biten sonu gördüm, üzüldüm. Yani rüyamda bana eşlik eden duygum üzüntüydü. Sıkıntıyla uyandım…

Hemen kitabın sonunu çok mutlu bir hale getirerek düşünüp imgelemeye başladım, bunları düşünürken uyumuşum.

Gördüğüm rüyada kitabın kötü sonunu, istediğim mutlu sonla değiştirebildim.

Mutlu ve daha bir kendine güvenerek uyandım ve anladım ki, rüyalarımı değiştirirsem, bilinçaltımı da değiştirmeye başlayacağım.

Evet gerçekten çok zevkli, herkese tavsiye ederim.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..