Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bilinçaltım lütfen yanıt ver niçin kontrolsüz yemek yiyorum.

Bilinçaltım lütfen yanıt ver niçin kontrolsüz yemek yiyorum.
 

Nicin duzensiz yemek yiyoruz? Nicin yediklerimizi kontrol edemiyoruz?
Yanit cok basit;
Yemek yemek bir duygudur ve bilincaltinca kontrol edilir.
Bilincaltimiz yemek yemeyi yasamsal varolus icin odul olarak kabul eder.
Her kaosumuzda, uzuntumuzde stres altinda kalisimizda bizi sevindirmek ve odullendirmek icin
yemege yonlendirir.
Bilincaltimiz surekli bizi mutlu etmeye calisan bes yasindaki bir cocuk gibidir.
Stres, gerginlik, endise, sucluluk, kizginlik gibi olumsuz duygulara karsin yemek yemeyi odul olarak bize sunar.
Bilincalti der ki;
"Madem kendini degersiz hissediyorsun, kendini begenmiyorsun, ben de sana yardim edeyim" der ve YEDIRIR..
BILINCALTI DEGISIME HAZIRDIR!!

 
Toplam blog
: 4
: 236
Kayıt tarihi
: 12.11.13
 
 

1963 yılında İzmir’de dünyaya geldim. Eczacılık Fakültesi mezunuyum.Metafizik, Parapsikoloji, Spi..