Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '13

 
Kategori
Sosyoloji
 

Bilinmez Millet!

Bilinmez Millet!
 

Günaydınlar herkese,

“Günaydinlar” Tüm Dünya İnsanlarına kendi dillerinde! Bongiorno, Bona Dia, Goodmorning, Goedemorgan, Dobriden, Dobridenia....

Bendeniz Anıl Yiğit, ya da yabancıların tanıdığı adımla Anil, benden herkese merhaba!

Sibirya ya da Kimmerya, Türklüğün başladığı nokta: sarışın ve yeşil gözlü, hem de çekik! Yani bana bayağı benziyor; uzun boylu! Tabii Finli ve Norveçli'ye daha çok! Macarlar zaten Türklüklerini kabullenmişler! Kızılderilik ve Türklük, ortaklıklarından, hem Türkiye’de, hem de Amerika’da araştırma konusu olmuş. Din, dil, kültür ve töre benzer! Finliler ö ve ü içinde boğulmuşlar ve üstüne üstlük köfte de yapıyorlar! Danimarkalılar ret ediyor fakat belki Vikingler de Barbar Türk Kavimi! Hazar denizi(gölü) kuzeyi ve güneyinden 2 büyük Türk göçü... Haritadan bakın anlarsanız; genetik olarak Finliler ve Norveçliler bizden daha fazla Türk! Biz Türkler ise, Türkiye’de, tam bir genetik çöplüğüz!

Ne önemi var: Kim ki kendini Türk hisseder, Türktür zaten! Tıpkı Alatonlar, Eczacıbaşılari Arkaslar, Pascal Noumalar gibi! Mevlana’nın dediği gibi kim ve ne olursan ol, gel,gel, gel!!!!

Mevlana da zaten Persli! Tıpkı İskender’in orijinlerinin ne olduğunun tam bilinmediği gibi benim gibi anadoluda yaşamış binlerce gayrimüslim, müslüman, Türk, Laz, Amazon, Bizanslı, Karamanoğullu, Konyalı, Kürt gibi hepimiz bu toprakların insanlarıyız!

Ve hala Kalkan’da ve Didim’de yaşayan İngilizler, Nevşehir’de yaşayan İsrailoğulları, Alanya’da yaşan Almanlar, hepimiz, bu ülkenin gündemiyle, iyiliğiyle ve sağlığıyla meşgulüz. Ve hepimiz öyle ya da böyle Türk olduk artık! Havasıyla, suyuyla, kanımıza girdi bu ülke!

Çeşne ve çeşit, bizim millet yapımız: Alevi ve Sünni Kürdümüz, Mevlevimiz, Dağlımız, Bulgar Göçmenimiz, Yunan Göçmenimiz, Arnavutumuz, Rumumuz, Ermenimiz, hepimiz, bir kazan içerisinde pişen aşın, lezzet parçalarıyız!

Evet, ben her zaman Türk'ten çok Anadolul’lu, yani RUMİ hissettim KENDİMİ!

Yıllardır karışıklık nerede anlamadım!

280’in üzerinde devlet ve millet kurmuş Türk soy kökenlilerin, bu kadar saçma sapan tanımlamalar içerisinde kaybolmasını anlamıyorum: Çünkü ben Osmanlıyım, ben Bizanslıyım, ben Selçukluyum, ben Hititliyim, ben barbarım, ben berberim, ben Göktürklüyüm, ben hasım, ben kuvvet ve kasım, ben neyim, ben kimim, SÖYLER MİSİN?

Ya da sus SONSUZCA!

Ben alt kimlik olarak ne olursam olayım, üst kimlik olarak %100 TÜRKÜM! Tıpkı Kürdi İranlının İranlı olması kadar! Avrupalı Bulgar’ın Türk olması kadar Türk ve Konyalıyım!

Ben ne cahil, ne de cüheylayım!

Ben okumuş, modern, birey, safkan olmayan, ama saf olan, iyi ahlaklı, örnek bir Türk’üm çünkü kendime Türk diyorum!

BU KADAR BASİT OLAN KONU, BU KADAR KARMAŞIK HALE GETİRİLİNCE, ÖZÜNDEN SAPIP, GERÇEKLİĞİNİ YİTİRİYOR VE NE ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİ, NE DE  BAŞKA BİR ŞEY, BU YÖNTEMLE KONU ÇÖZÜLEMEZ! KONUYU ÇÖZECEK OLAN YİNE MİLLETİN KENDİSİDİR!

Evet , biliyorum, size Türk olmadığımı söyledim bir kere! Atatürk’ün annesinin de Yunan olduğu söyleniyor! Yani diyiyorum ki her duyduğunuza İNANMAYIN!

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..