Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Bilir misin ayrılığı

Bilir misin ayrılığı
 

Kaza


Bilirmisin ayrılığın acısını, yokluğun sancısını

Onca yaşanmışın mazi olmasını..

Simasını hatırlarmısın onların, zorlarmısın kendini

Hatırlamak için en yakınındakini

Ciğerini, ciğer parelerini

Ben hatırlamıyorum artık hepsini

Bazen gözümün önüne geliveriyor

Bir fotoğraf karesi gibi, nerede yıllar nerede anılar

Gömdüm hepsini kalbime, toprağa gömdüğüm gibi

İstemiyorum maziyi,

Geçmişin son noktası acı ve elemi.

Albümdeki resimleri yaktım

O ışık var ya o ışık, suçlu o.

Ardından hep karanlığa baktım.

Aklıma geldi geçenler de yine

Burası neresi ben nerdeyim? diye

Acılar tazelendi birdenbire

Parlak zemin, tepemde florasan ışıkları

Beyaz elbiseli koşuşturan insanlar

Hızla beni götürüyorlar

Ne ağrım var ne acı Sadece yüreğimde bir sızı

Nerde sevdiklerim Hiç olmazsa birkaçı

Uyudum uyandım Hareketsiz bedenim de

Yalnız kaldım kederimle Çocuklarım nerede?

Sanki yıllar geçti aradan..

Biraz önce beraberdik, ayırdı bizi yaradan.

Hatırlamıyorum şimdi.

Bilirmisin ayrılığın acısını

Ne su ne ilaç geçirir sancısını

Toprak olmadan kapatmaz yarasını

Çaresizim şimdi yatağım da

Yaşamaya mahkum edilmiş bir suçlu gibi

Örtün üstümü, kapatın perdeyi

Söndürün ışıkları biçareyim ben şimdi.

 
Toplam blog
: 181
: 1067
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

1957 Eskişehir doğumlu, Esk.A.Ü İşletme, İşbankası emeklisi, İstanbul Büyükçekmece de yaşayan, ST..