Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Bilirim bırakmazsın, bırakamazsın ama...

Bilirim bırakmazsın, bırakamazsın ama...
 

Yalvarırım bırakma sakın ellerimi,
Bilirim bırakmazsın, bırakamazsın ama...

Fırtınaların esiri olursam kurtulamam sensiz,
O soğuk rüzgarlarda yalnız bırakma beni,
Tutunamazsam sevgin gibi bir sağlam dala,
Uçurur beni o soğuk ve tozlu fırtına,
Yalvarırım bırakma sakın ellerimi.

Bir hiç olurum yine, hiçliklerin arasında bir hiç,
Ayak basmadan yener beni şu koca şehir,
Bir şehire küserim, sen yoksun diye orada,
Bırakırsan beni kavga ederim İstanbul'la,
Yalvarırım bırakma sakın ellerimi.

Her gece kabuslarla uyanırım yine ter içinde,
Her sabah sensizliğe açarım gözlerimi istemesem de,
Boğar sensiz geçen her gecede karanlıklar beni,
Karanlıktan esen her rüzgar titretir şu bedenimi,
Yalvarırım sakın bırakma ellerimi.

Yalvarırım bırakma sakın ellerimi,
Bilirim bırakmazsın, bırakamazsın ama...
Ama...

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..