Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Bilirim gideceksin, gelmeyeceksin

Bilirim gideceksin, gelmeyeceksin
 

Bilirim gideceksin, gelmeyeceksin.Vefalısın sana Vefasız diyemem.


Bilirim, bir gün gideceksin,

Artık geri gelmeyeceksin,

Beni, yalnız bırakacaksın,

Sen vefalısın, vefasız diyemem,

Bende, hakkın çok ödeyemem....

****

Ben uyurken bile, sen uyumazsın,

Derinden gider, serinden gelirsin,

Sıcakta,soğukta karda,kışda,

Bana daima deva getirirsin,

Beni, hep derinden sevindirirsin....

 ****

Ben seninle, birlikte var olmuşum,

Gidişin demek, benim yok oluşum,

Bilirim gideceksin, dönmeyeceksin,

Gel, bir Vefa örneği daha göster,

Gideceğin zaman, bana haber ver....

****

Acılarda,hüzünlerde beraber olduk,

Bazen tıkandık, bazen boğulduk,

Bilirim, haber vermeden gideceksin,

Senden son isteğim, hakkını helal et,

Sen Vefalı, Cefalı CAN NEFESİM....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..