Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bilirim

Bilirim
 

herkes ağlayacak bir göğüs istiyor,kaç kişi o göğüs olmayı göze alıyor?


Siz hiç bağıra bağıra bağıra ağlamak isteyip

Delice sustunuz mu?

Söylediğiniz her cümle için gülümseyip

Söyleyemediklerinize kızdınız mı?

Gelişini beklerken kabına sığmayan yüreğiniz

O, gelince sus pus oldu mu hiç!

Dakikalarca fotoğraftaki bir çift gözle konuşup,

O da sizinle konuşuyormuş gibi dinlediniz mi?

Gördüğünü sandığınız gülücükler hediye ettiniz mi ona…

Aklınıza her geldiğinde gözlerinizdeki yaşı serbest bırakıp

Öfkenizi gözyaşlarınızla  boğdunuz mu?

Her şeyin üstesinden geleceğini sandığınız kalbinizin

Gerçeğin tokadıyla acıdığını hissettiniz mi?

Defalarca kendinize yenildiniz mi?

İçinizin çığlıklarını bir nefese emanet edip

Derin uykularda aradınız mı, unutmayı

Unutmak yok, bilerek üstelik!

Salyangoz misali uyumadan yaşayıp bazen

Mıhlanarak kalmak istediniz mi, o yürekte

Her şeyin farkındayken

Hiç görmüyor, duymuyor gibi yaşadınız mı?

Vivaldi gibi hayallerinizdeki resme notalar dizdiniz mi?

En hazır halleriniz bile hazırlıksız mıydı?

Açılmayacağını bildiğiniz bir numarayı bir dakikada dokuz kez aradınız mı?

Sağ kulağınızda sesini unutup giden,

Sol yanınızda saklı bir adam için

Kusana kadar içip, sesiniz kesilene kadar ağlayıp 2448 kere aynı cümleyi söyleyip,

Yarına çıkmamak istediniz mi?

“iyi misin” diyenlere “sana ne ! “ demek istediniz mi?

İstemediniz mi? Gerçekten mi?

Çünkü ben  istedim.

Ben istedim. İsterim…

Anlatamadıklarınıza, yarım kalanlara, anlattım sandıklarınıza ağlamak için

Geceyi beklediniz mi?

Ben bekledim. Beklerim…

Küçücüğün kalbine koca bir sevda sığarmış, gözyaşı sonsuzmuş, unutmak yokmuş

Bildiniz mi?

Ben bildim…

Bilerek sevdim.

 

 

 
Toplam blog
: 15
: 544
Kayıt tarihi
: 26.04.12
 
 

Hiç bir şey içimde kalmasın diye... Susmayı öğrenemedim diye... yazıyorum:) Kavgacı değilim. Çok ..