Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Biliyorum, sararacak aşkın rengi...

Biliyorum, sararacak aşkın rengi...
 

Biliyorum..

Her benzeyen sülieti o sanacağım..

Yanımdan ne geçerse geçsin, neyi varsa ona benzeteceğim, gözümün ucuyla bakıp…

Çalan telefondaki sesi, ona benzetip duracağım.

Biliyorum göğe baktığım karelerin içinde onu çizeceğim. Mektuplar yazacağım zihnimden…

Rüzgarın getirdiği kokulardan birini seçip, işte bu onun kokusu diyeceğim.

Yolda yürürken endamını benzeteceğim birilerine, yürüyüşü, duruşu tıpkı diyeceğim.

Biliyorum ben, hep benzeteceğim..

Benzetmekle kalacak ona olan ihtimallerim, görüldüğü güne kadar…

Halâ bir şeyler kalmışsa aklımda, zihnimde, yüreğimde, eski kırık cam parçaları acıtıyorsa yüreğimi, benzetmeye devam edeceğim.

Biliyorum, ihtimallerinde bittiği günün olacağı günün geleceğinin ihtimalini bile düşüneceğim.

Ta ki, benzetmelerin rengi soluncaya kadar. İhtimallerin azaldığını hissettiğim günün geldiğini anladığımda, üzüleceğim bir parça, buruk bir koku yayılacak genzime…hafif tütsü gibi, gözbebeklerimde hem unutmanın heyecanı titrek gölgeler gibi oynaşacak, hem hüzünün….

Fazla güneşte kalan eşya gibi, bir zaman sonra rengi değişecek benzetmelerimin, rengi sararacak; göğün mavisinde yazdığım mektuplarımın, çizdiğim resimlerimin, “beni unutma, unutma beni” diye söylediğim şarkının sesi kısılacak, beklediğim sesi değişecek, endamı karışacak diğer endamlara, sülieti flulaşacak, anılar bulanıklaşacak, rüzgarın getirdiği kokulardan seçemeyeceğim, yormayacağım kendimi hatırlamak için. Uzak kalacak yaşananların yoğunluğu, sanki yok olmuş gibi, sessiz çığlıklarımda kaybolacak…

İşte o gün ihtimallerin bittiği günün bayramı olacak..

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..