Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Biliyorum bir gün konuşacaksın

Biliyorum bir gün konuşacaksın
 

Bir Gün


Şimdi susuyorsun

anlatacak çok şeyin var biliyorum

ama konuşamıyorsun.


Kelimeler seni bekliyor

cümleler dudağından dökülecekleri günler için toplanıyor

ve sen şimdilik susuyorsun


Gözlerin çok şey anlatıyor

o gülüşlerin, bakışların

beni her gördüğünde yüzünde beliren mutluluk..susuyorsun


Seni anladığımı biliyorsun.

Konuşamasan da

her göz göze geldiğimizde

“İyi ki buradasın, iyi ki yanımdasın” der gibi bakıyorsun

Mutlu, huzurlu.


Elini uzatıyorsun

yanağıma dokunuyorsun

gözlerime, saçlarıma

beni keşfediyorsun her dokunduğunda

sana olan sevgimi hissediyorsun parmaklarında


konuşmayı deniyor,

bir şeyler söylemeye çalışıyorsun

Belli belirsiz heceler çıkıyor ağzından

heceleri tekrarlıyorsun durmadan


Biliyorum yakında konuşacaksın.

Yakında sen de ablan gibi

boynuma sarılıp

“Seni seviyorum anneciğim” diyeceksin

biliyorum ve

o günler için şimdiden seviniyorum.


Nil Tuncalı


05.02.2009

 
Toplam blog
: 5
: 814
Kayıt tarihi
: 24.01.09
 
 

3 yaşında bir kızım ve 8 aylık ikiz oğullarım var. Almanya' da yaşıyorum. Yazmayı çok seviyorum. ..