Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Biliyorum bu aşk

Biliyorum bu aşk
 

Neredeyim?

Ne yapıyorum?

Güneşli günler ötesinde yeşil gölgeler saklı !!

Ben kimim?

Kim olmalıyım?

Dolunayın aydınlığında rüzgarlar fısıldasa bana sorularımın cevabını !!

Bir orman kuytusunda o en yakın yerde Tanrıya !!

Dualarım, yakarışlarım yükseliyor yeşil gökyüzüne !!!

“Bu kez olsun diyorum , yanılmayayım  !!!”

Gözyaşlarım  yanaklarımı ıslatıyor  kalbim kalbim en ortasında sızlıyor derinden….

Aklım çalışmaya devam ederken duygularım ket vuruyor aklıma, sadece gözyaşı kalıyor geriye…

İçim ıslanıyor…

İçim bir alevle kavruluyor...

Tüm gelgitlerin ötesinde…

Yalvarıyorum Allah’ıma  !!!

Derin bir nefes bırakıyorum hayatımdan …

Hakkımda hayırlısı…

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..