Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Biliyorum Dese de Yaptırmam

Bir işim var, uzmanlık gerektirmiyor, ben bile yaparım.

Kaliteli yaşamak istiyorsak işlerimizin çoğu aslında uzmanlık gerektirmeli. Ben yaparım diye ayakkabımı boyadı, ben de yaparım o daha fazla biliyormuş. Oldu ama işte öyle.

Evde kendimin yapabileceği işlere bilerek eleman çağırıyorum. Aslında doğru yapıyorum da eleman dediğimiz kimseler maalesef işinin ustası değil, ben daha iyisini yaparım.

Aslında her işi o işin bileni yapmalı, biz kendimiz hiçbir şey yapmamalıyız.

Bizim insanımız da her şeyi biliyor maalesef. Arada kaldık, biz usta değiliz usta dediğin de bir şey bilmiyor. Kendim yapıyorum kötü oluyor, eleman çağırıyorum iyi olmuyor.

Gelişmemiş ve gelişmeye niyeti olmayan bir ülkenin acılarını çekiyoruz!

İş uzmanlık gerektiriyorsa ne kadar basit olursa olsun biliyorum dese de yaptırmam, kendim de yapmam.

“Biz hiç dışarıdan eleman çağırmıyoruz, eşimin elinden geliyor”

Peki, eşinizin mesleği ne? Park bekçisi…

On parmağında on hüner ve park bekçisi?

Cehalet…

Artı bu evde ne kadar kaliteli yaşandığını düşünemiyorum!

İşlerimizi kendimiz değil eleman dediğimiz kimselere yaptırmalı ve bunları konularında eğiterek uzmanlaştırıp mutlaka bu işi bildiğine dair sertifika(diploma) vermeliyiz.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..