Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Biliyorum... Şimdi yağmur yağıyor yüksek yaylalara

Biliyorum... Şimdi yağmur yağıyor yüksek yaylalara
 

Biliyorum... Şimdi yağmur yağıyor yüksek yaylalara


Biliyorum
Şimdi yağmur yağıyor yüksek yaylalara,
bulutlar iniyor toprağa doğru, 
kara kurbağaları çıkıyor saklandıkları yerden, kıraç toprağın üzerine.
Islak toprak kokusu anız kokusuna karışıyor
Dumanı tütüyor uzaklarda bir evin ocağının
Yürüsem bu yaz yağmurunda ıssız ova yollarında
Yürüsem.
Yağmur kokusunu taşısam saçlarımda
Dumanı tüten eve varsam 
Geçip sarı saman balyaları arasından.
Derme çatma gölgeliğin altında,
Bir yanım ateş bir yanım su 
Damla sesleriyle
Toprağa kıvrılıp uyuyakalsam
 
 
Sonsuzluğun neresinde duruyorsan, tam da onun merkezinde duruyorsundur.
Kadim bilgenin yüreğinde yolculuk
 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..