Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '20

 
Kategori
Psikoloji
 

Biliyorum!.Yoruldun...

Silkelenip kendine gelmen için, hayat sana fırsatlar sunar Çekirge!.. Onları görmeye niyetliysen tabii...??
Haydii!.. Biliyorum... Yoruldun, bezdin, küstün, darıldın, yalnızlaştın, dağıldın.... Biliyorum, çünkü ben de o duraklara uğradım, uğruyorum da...
Sadece artık, istasyon kurmuyorum oralara...
Sen de bunu becerebilirsin Çekirge!.. Hangi durakta olursan ol. Mutlaka bir çıkış yolunun olduğunu hatırlatmak isterim. Üstelik eminim, bunu sen de içten içe hissediyorsun.??
O zaman lütfen şimdi etrafına şu niyetle bak!
Ve kendine şu soruları sor...
Şu an içinde bulunduğum, beni rahatsız eden bu durumu, kendi istediğim yöne çevirebilmem için, hayatın bana sunduğu fırsatlar neler olabilir?
Sana göre, sana bir fırsat sunulmuyor mu?( görmekte zorlanıyorsun)
O zaman bu fırsatları ben nasıl yaratabilirim?
Bu iki soruyu sorduktan sonra...
Gelen cevapları sen de fark etmeye başladın mı Çekirge???    
 
Toplam blog
: 29
: 635
Kayıt tarihi
: 27.07.14
 
 

Danışman, Eğitmen   ..