Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Biliyorum

BİLİYORUM

Gelincikleri gördüm rüzgarda savrulan

Koparcasına yerlere yatan ekinlerin arasında

Kuşların kaçışını yağmurdan önce

Yağmurla gelen hüzne gizlendi bahar

Gül bahçemde yap yalnız şimdiden

Gidecek kelebekler veda bile etmeden


Hep uzaklar çekti kopup kurtulman için

Yağmurlarını sevmedin mahallemin

Biliyorum kimse anlamadı güpegündüz

Kıvrılıp uyuyakalışını kanepende


Hiç dinleyen olmadı söylediğin şarkıyı

Bildiklerini anlatamadın koca dünyada

Kimse bilemedi kucağındaki şefkati

Yüreğindeki merhameti göremediler

Öfken içinde devleşip yaktı yüreğinide

Bir yudum su veren olmadı biliyorum

Ra-2008

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..