Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Biliyorum

Biliyorum
 

alıntı...


<ı>Biliyorum

<ı>Benden sonra da kuzeyi gösterecek kutup yıldızı

<ı>Asit yağmurları yakana dek düşündürecek rodin

<ı>Ve hurma kuruları dağıtacaklar

<ı>Dağıtır gibi günahları

<ı>Ve yüz yüzeyken

<ı>Umarsız saplayacaklar sözlerini

<ı>Yüreğin tam ortasına

<ı>Ve örtecekler kabilce

<ı>Riyadan gözyaşlarını…

<ı>

<ı>İşte güneş o kadar doğudan doğar

<ı>Batı turuncu…

<ı>

<ı>Bu çırpınış parmak uçlarında seğirten

<ı>Tütün kokulu bir acı

<ı>Ucuz limon kolonyalı

<ı>Kurtlu şeker misafirliği

<ı>Bir bakışla

<ı>Bir yudum çayı burnundan getirmek

<ı>İpi kopmuş tespihin kayıp tanesi…

<ı>

<ı>Ne berbat çobanaldatan

<ı>Sanırsın bahar

<ı>Sanırsın göçmemiş

<ı>Kuşlar hep buradalar…

<ı>Her saplı taş gömüt başı

<ı>Her el duaya kalkar…

<ı>

<ı>Oysa otuzu bulmuyor şubat

<ı>Güneşe bölünce takvimleri…

<ı>

<ı>Oysa gövdemden çok daha abartılı gölgem

<ı>Ya dolanıyor bacaklarıma

<ı>Ya kökü bende bir ağaç

<ı>Uzuyor karanlığa…

<ı>

<ı>Oysa kargaca bakmak istedim hep

<ı>Oysa bülbülce ötmek

<ı>Oysa hindi gibi köşe köşe

<ı>Oysa serçe öldüm

<ı>Kuzgun leşe…

<ı>

<ı>Kanyağın dibini bulmuş gibi

<ı>Cayır cayır

<ı>Ve vurmuş gibi sazın teline

<ı>Ağıt

<ı>Ve çözülünce izafiyet çilesi

<ı>Biliyorum

<ı>Benden sonrada tufan

<ı>Benden sonrada talan

<ı>Ve yalan, gerçek

<ı>‘’dünya dünya’’ dedikleri…

<ı>

<ı>Nereden mi biliyorum

<ı>Yok satıyor cennet bahçeleri

<ı>Çukurlardan bir çukurda olsa da bir ayak

<ı>Kokarken acından nefesi

<ı>Kevserin kıyısı sadabat…

<ı>

<ı>Ah bu lale devri sarhoşluğu

<ı>Peyderpey kesiliyor sefası…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..