Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Biliyorum

Günde bir kez de olsa

Aklına geleyim, yeter

Fazlasında gözüm yok

Sana sorsam

Lüzum yok

Ama yaşanmışların hatırına

Beni kırmazsın

Biliyorum !

Zaten, çok da bir şey istemiyorum 

Kalpler kırık da olsa

Tamiri mümkün olsun

Sesini duyamasam da

Aramaya yüzüm olsun

Elimi tutmak istemezsen

Hiç değilse,

Gözün gözümde olsun

Nazını çekemem diyorsan

Neden hala kıskanıyorsun?

Tabi ya…

Sende bıraktığım izleri

Silemeyeceğini biliyorsun

Şaşırdın kaldın işte

Karar veremiyorsun

SEVİYORSUN    veya     KORKUYORSUN

         BENİ          ya da          BENDEN                                                                  

 
Toplam blog
: 13
: 636
Kayıt tarihi
: 23.07.10
 
 

 Boğaziçi Üniversitesinde öğrenciyim. Futbol benim için bir tutku, amatörce şiir denemelerim var ..