Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Biliyorum

Biliyorum
 

korkak bir


Biliyorum resmimi yırtamadın bakmıyorsun sadece
Şiirlerim hala o sakladığın yerde  öyle dipdiri
Ben seni yazmıştım satırlara harf harf hece hece
Biliyorum sen seversin kendini saklarsın o defteri

Biliyorum kokum yüzüyor korkak yüreğinin sığ sularında
Başını eğiyorsun görmezden geliyorsun yokluğumu
Sen hürriyetinden vazgeçtin sanmaki hürlerin umurunda
Üzülme kürkçü dükkanlarında görürüz tilkilerin bir çoğunu

Yağlı kurşunlara geldin aslında yaran sıcak anlamıyorsun
Damlayan kanını kızılcık şerbeti diye iç bakalım
Janjanlı paketler açtın diye kendini mutlu sanıyorsun
Hediyeler seninmi yoksa göndereninmi düşün bakalım

Kapı zilleri acıtacak parmağını anahtarlarını özleyeceksin
İki ekmek bile ağır gelecek omuzlarına yorulacaksın
Belki yıllar sonra farkedeceksin farkedilmediğini
İşte o zaman içi oyulmuş ağaçlar gibi kuruyacaksın

Kalabalığını topla kendinle çarp çıkar kalan yine bir
Hesabı bin kerede yapsan sonuç değişmeyecek
Odana güneş sızsada ısıtmayacak penceren demir
Ruhun bir daha kimsenin ipek ruhuyla sevişmeyecek

H.AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..