Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bill hangi partiden Belediye Başkan adayı?

Bill hangi partiden Belediye Başkan adayı?
 

Milliyet.


Şu para dağıtan adam... Bill

Kafamı kurcalıyor...

Amerika’da başkanlık seçimleri bitmiş olmasa oy avcılığı yapıyor diyeceğim...

Durduk yere neden saçsın adam bu kadar parayı?

Sıraya gireceksin, kameraya bakarken mikrofona neden paraya ihtiyacın olduğunu anlatacaksın, karşılığında minimum 50 dolar alacaksın...

Parayı cebe indirdikten sonra “kısa günün karı” diyeceksin...

<ı>Bill zengin bir yazar olabilir mi?

50 dolar veriyorsun insan hikâyeleri biriktiriyorsun...

“ Ben Mary kocam ayyaş, senden aldığım parayla evin ihtiyaçlarını karşılayacağım, teşekkürler Bill”

Bu kadarı bile, kurgulamak için yeter adama...

Adam ayyaşsa karısını da dövüyordur, eve gelmediği gecelerde sevgilisinde kalıyordur... Kadın boşanma niyetindedir ama kocasından korktuğu için cesaret edememektedir... Evde çocuklar perişandır, hatta büyük olan uyuşturucu kullandığı için okuldan atılmak üzeredir...

“ Ben Sam... Evsizim... Kusura bakma Bill senden aldığım para ile bir bara gidip viski içeceğim...”

Ülkemizde bu kadar dürüst bir ihtiyaç sahibine kimse para vermez!

Bill?

O verir...

Sizden biri gelse şarap parası istese mesela?

“Veririm” diyenler?

Hadiii yalan söylemeyin, bilirim biraz bu işleri...

Çalışmadığı için bir ağabeye, aybaşlarında bütçem ölçüsünde yardım ediyordum...

Yanlış hatırlamıyorsam arife günüydü.

Ağabeyi dalgakıranda büyük rakının dibini bulmaya çalışırken gördüm... .

Selam verdim.

Almadı, görmezden geldi...

Ertesi ay bir büyük rakı aldım, sardırdım gazete kâğıdına, yanına koyun peyniri...

Çay bahçesinde oturan ağabeye verdim.

Amacım adamı zahmetten kurtarmak...

Almadı!

Yıllardır ağzına alkol koymuyormuş...

Yanındaki arkadaşı da onayladı...

Yıllardır içmez o ben şahidim!”

Böyle durumlarda insan kendini sorguluyor...

Ben dalgakıranda kimi gördüm o zaman?

Acaba benzettim mi?

Selamda vermedi zaten...

Çözüm?

İnsan insana benzer yahu!

Bill, İstanbul’da para dağıtsaydı ve tek kural insanların sıraya girmesi olsaydı!

İnsanlar medeni bir şekilde kuyruk olabilir miydi?

Bill hakkında nasıl başlıklar atılırdı gazetelerde?

Babası ile yıllardır konuşmayan Bill, Babası ölünce kalan mirası sırf inat olsun diye ihtiyaç sahiplerine dağıttı!

Bill para verdiği insanlardan hangi partiye oy vermesini istiyor?

Bill misyoner mi?

Bill aptal mı?

Bill dağıttığı parayı bankaya yatırsaydı yılda ne kadar kazanacaktı?

Bill bir Türk kızı ile evlenmek istiyorum dedi.”

Bill rüyasında gördüğü ve “tüm paranı dağıt” diyen aksakallı dedeyi kırmadı!

Bill hangi partiden Belediye Başkan adayı?

Bill İstanbul’a gelseydi ve kurguladığımız gibi Taksim meydanında para dağıtsaydı, gündemimiz değişirdi değil mi?

Ana haber bültenleri Bill’i davet ederdi... Bill ekrandan evlerimize konuk olur, hepimize gülümserdi...

Ali Kırca Bill’e ne sorardı acaba?

“ Bill Türkiye’ye yerleşmeyi düşünüyor musun?”

Mehmet Ali Birand?

“ Iıııı Bill, bütün Türkiye’nin, ııııı şu an televizyonları başında bizi izleyen 70 milyonu kast ediyorum, merak ettiği bir şey var... Iıııı aslen nerelisin sen?”

Uğur Dündar?

“ Bill bana ellerini uzatır mısın, tırnaklarını kontrol edeceğim... Sağlık Bakanlığına, dağıttın paraların hijyenik olmadığı ile ilgili şikâyetler gelmiş!”

Bill’e iftira atanlar olur muydu?

“ On sekiz yaşındaydım, ev kızıyım, Bill beni evlenme vaadi ile kandırıp tecavüz etti.”

“ Bill’den yüz milyon almıştım... Paranın hayrını göremedim... Önce ördeklerimiz öldü, ardından kümesimiz yandı...”

“ Teyzemin oğlu uzun yıllar Amerika’da kaldı, Bill’i oradan tanıyor... Adam uyuşturucu kaçakçısıymış!”

“ Bill’in eşcinsel olduğunu bilmem duydunuz mu?”

“ Bill’le ilk ben yattım.”

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..